Ik ben op zoek naar meisjeskleren in dezelfde maat. Onze oudste lijkt het geweldig om gelijke kleren te hebben als dr kleine zusje, nu ben ik aan het kijken om 1 setje gelijke kleren te kopen. Ik heb alleen geen idee waar ik dat ga vinden.Ik ben op zoek naar maat 68-74 en 116-122. Wie weet waar ik dit kan vinden?
Ik vind het daar niet, kijk ik bijv bij jurken en klik beide maten aan dan gaat het jurkje nog maar tm 80 ipv 122
Het merk Chaos and Order. Even googlen en je vindt zo een paar leuke sites (o.a. Chaos-and-Order.com | Hét hippe merk voor baby's en kids! :: GIRLS). Zooooo leuk!
toevallig heb ik vorige week bij de zeeman een zwemkleding setje gekocht Voor m'n jongste in 74/80 - voor de oudste 116/122 . Voor de jongste een badpakje en voor de oudste een tankini. De print/stof is precies hetzelfde (regenboogstreepje + zilveren streepjes) alleen het modelletje is anders. Ik kan niet wachten tot ze het aanhebben... Kwestie van een mazzeltje waarschijnlijk maar toch...
Heel soms heeft de hema dezelfde setjes in verschillende maten. Hier wil mijn bijna 10 jarige dochter ook graag hetzelfde aan als mijn bijna 1 jarige dochter en dat is helemaal moeilijk te vinden (134 en 74/80) maar bij de hema kan ik soms hetzelfde vinden. Ook zoek ik op bepaalde kleuren. Voor mijn dochter haar verjaardag van het weekend hebben ze bv beiden een grijs shirt met een leuke print, een spijkerrokje en een grijze legging. Het lijkt dan toch op elkaar en oudste is helemaal in de wolken. Misschien een tip?
Tom Du heeft ook een baby-collectie! Die staat niet op de site, maar ms. zou je eens kunnen informeren. Al geloof ik gezien de hebben op een party dat die los staat van de andere collectie, maar dat weet ik niet zeker. van Jottum weet ik dat ze ook weleens dezelfde collectie van bep. items hebben.
Chaos and order voor baby's en kleuters verkopen ook: www.woods.nl www.kleertjes.com Het merk Z8 heeft ook dezelfde kleding in baby en kleutermaten. Bijv. op de website Kinderkleding en babykleding - Schweigmann of www.z8-baby.nl. Het zijn wel wat prijzige merken, maar wel hele goede kwaliteit en heel leuk!!!! Maar er zijn nog meer webshops te vinden van deze merken. Als je googled komen er nog meer, maar niet alle hebben ook de babylijn van deze merken. Succes!
Bij V&D verkopen ze het merk Frendz. Vaak hebben ze in de babycollectie dezelfde soort kleertjes als in de grotere maten. Die collectie loopt tot maat 128. Ik koop daar ook wel eens iets hetzelfde voor mijn meiden.
Pcootje@ heb even voor je gezocht :Odiezon Babykleding in de maat 68 / 74 Baby merkkleding | online jongens en meisjes baby merkkleding Babykleding | Kinderkleding koop je online bij Kinderkleding-tekoop.nl &m_ge=jm&aantalperpagina=100&startpagina=1&gclid=CPqKoYeX9a Kids-n-Zo Kinderkleding - Online babykleding, kinderkleding en leuke extra's! Z8 kinderkleding en babykleding koopt u bij Kixx-Online Zeeman en wibra hebben ook hele leuke kinder en baby kleren. Zeeman soms ook voor een euro .