Juist! Laat de regering dáár maar eens wat aan gaan doen! Verbieden die dure nummers! Tis toch van de zotte! Echt, pas kregen wij ziggo nieuw op ons nieuwe adres. Had de monteur een fout gemaakt, konden wij gaan bellen met ziggo a 0,10 per minuut!! En dat duurde en duurde en toen die vent eindelijk aan de lijn...sorry hier en daar..ja schiet nou maar op, dit kost mij klauwen vol geld! Ja mevrouw, maar ik ben net nieuw! Ja daaaaag geef maar een collega die me snel kan helpen dan ja!
Moet wel eerlijk zeggen dat ziggo snel reageert op e-mails! Ik stuurde pas een mail dat ze een fout gemaakt hadden op mijn rekening (ja alweer een fout) maar na 2 dagen mail terug dat ze het terug veranderd hadden en 2 dagen later schriftelijk bevestiging ervan. Dus ik zou zeggen bij ziggo: stuur eerst een mail! Hier kun je dat doen: https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/formulier
uitstekend idee! Deed me denken aan deze scene uit Seinfeld: YouTube - Seinfeld telephone terror sorry, beetje off topic...
Hey hallo doe eens even gewoon! Hoe dom kan ik zijn? Waar slaat dat op? Ik ben het ook niet eens met die belachelijk hoge tarieven, laat ik dat voorop stellen. Maar je staat in de wacht omdat er wachtenden voor je zijn. Als je dan een direct nummer belt, staan die anderen alleen maar langer in de wacht! Dus ja: voordringen! Je kunt beter een e-mail of een brief sturen. Ik zeg alleen maar dat het voor de mensen die bij zo'n bedrijf werken, nogal vervelend is als er directe lijnen binnenkomen. Je hoeft niet zo'n toon aan te slaan hoor, dat vind ik een beetje kinderachtig.
Maar ik vind ook dat bedrijven dat 'zoveel cent per minuut' af moeten schaffen, desnoods bepaald door de overheid. Helemaal irritant van die bedrijven die je niet KUNT mailen maar die alleen telefonisch bereikbaar zijn..
Ik word er echt ontzettend pissig van hoor van zulke opmerkingen. Dan zit je daar als "expert"....ja en? Mensen helpen die lang moeten wachten en veel, heul veel geld moeten betalen, dát moet je doen. Simpel. Wees blij dat die mensen je aan de lijn krijgen en snel geholpen worden zeg! En als je daar niet tegen kunt, andere baan zoeken.
Wanneer ik betaal voor een dienst die niet geleverd wordt en dit opgelost wil zien, ga ik zeker omweggetjes zoeken om gratis/goedkoper met dat bedrijf in contact te komen. Heb nu al sinds mei problemen met Vodafone. Ik ben in mei daar een abo aangegaan omdat ze een dienst hadden waarbij je voor 10 euro gratis naar 5 vodafonenummers kon bellen. Nu is het dus zo dat die dienst het bij het aangaan van mijn abonnement het niet deed (nu trouwens nog steeds niet, 5 maanden later) en daar hebben ze mij niet over geinformeerd. Dus torenhoge kosten omdat ik een kleine bundel had genomen omdat ik dacht gebruik te kunnen maken van die functie. Diverse keren gebeld met de klantenservice, brief gestuurd, aangetekende brief gestuurd dat ik mijn abo wilde ontbinden maar nooit geen reactie. Ja, toen ben ik via via aan het nummer van hoofd klantenservice gekomen.. vond meneer niet leuk dat ik daarop belde.. maar dan moeten ze maar reageren!
Ik vertel dat ik bij een NIET COMMERCIELE instelling werk die NIET zulke tarieven hanteert. Maar als je dan met een direct nummer belt ben IK niet beschikbaar voor een collega die OOK een klant aan de lijn heeft dus wat schiet een bedrijf daarmee op?? Zo worden de wachtrijen wel lang ja! Boeit me niks dat jij daar pissis van wordt. Lekker egoïstisch om zo te denken.
en gelijk heb je!!! Zoiets had ik dus ook met telfort......enorme rekeningen heb ik gehad door het bellen naar hun klantenservice....
Heel herkenbaar. Ik moest van de week ziggo ook even hebben. Na 22 minuten vond ik het te lang duren en heb ik opgehangen. Ik heb wel betere dingen te doen! :x
Ja duh, alleen als ik het 0900 nummer bel en jij belt een direct nummer, sta ik weer 5 min langer in de wacht. Ik vind ook dat bedrijven, vooral de commerciële, belachelijk hoge tarieven vragen!! Bij ons is het alleen zo dat als ik een directe lijn krijg, die collega mij niet kan bereiken en dat die klant die de collega aan de lijn heeft, alleen maar weer langer moet wachten. Dat schiet niet op. Ik wil alleen maar zeggen: zo'n directe lijn is uiteindelijk niet de oplossing dus er moet gewoon wat aan die belachelijke tarieven gedaan worden! En plus als er bij ons weer eens een directe lijn op internet staat, dan wordt die geblokkeerd zodra er teveel mensen naartoe bellen.
Het is niet zo zeer de tarieven vind ik die veranderd moeten worden. Ik vind juist dat ze meer personeel moeten hebben, dan word het probleem ook meer opgelost. Dan nog zullen er drukke momenten zijn, maar minimaal 27 minuten in de wacht staan, vind ik gewoon te zot voor woorden!
Ja zeg dat! Ik werd er ook echt pissig om. En altijd maar dat eeuwige ''doorgeschakel'' naar andere collega's :x Ik ben bij de belastingdienst wel eens een stuk of 5 keer doorgeschakeld. Echt idioot gewoon.