In de wacht staan bij een instantie die je belt.

Discussie in 'De lounge' gestart door Dahlia, 10 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie306

    sannie306 Actief lid

    26 jul 2008
    316
    0
    16
    Vrouw
    Rotterdam
    hahahaha ja hier een man die nooit een gebruiksaanwijzing leest
     
  2. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja, hoezo?
     
  3. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Niet te vergeten het niet MOGEN... Ik heb vaak het idee dat dat van hogerhand opgelegd wordt.
     
  4. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dat kan best, maar als ik zelf al begin met een opsomming van wat ik al heb gedaan, dan word ik wel pissed als ze me dan zeggen het nóg een keer te doen.
     
  5. kus26

    kus26 Fanatiek lid

    26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Beetje raar geformuleerd vind je niet? Verder zeg ik er niks over, anders krijgen we daar weer een hele discussie over;)

    En idd, soms mogen de callcentermedewerkers niet eens bepaalde dingen (toe)zeggen of doen, omdat dat van de grote baas niet mag.
     
  6. bloem82

    bloem82 VIP lid

    5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Groot gelijk hoor ;)
     
  7. Tania

    Tania Fanatiek lid

    13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Zo dat is erg he. M'n man doet dat ook altijd en dan zeuren dat het niet werkt. Pak ik het boekje erbij en is het binnen een minuut opgelost. ;)

    Verder vind ik het eel verschillend hoe je geholpen wordt bij verschillende klantenservices. Zo heb een keer gehad (bij wannadoo) dat het internet het niet deed, ik bellen. Het hele riedeltje afgewerkt met stekker eruit enz. Nou ja nogsteeds geen internet, zegt ie "ja mevrouw, ik weet het ook niet meer" en hij hangt zo op :x.
     
  8. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Tip: Als eerste vragen met WIE je spreekt en die naam opschrijven (en de tijd). Als zoiets gebeurt, of je wordt heel slecht geholpen, kun je een klacht indienen en diens naam opschrijven. Mijn ervaring is dat als je diens naam weet (en daar kun je hem/haar aan herinneren door die naam even tussendoor te noemen), ze toch wel een stukje behulpzamer zijn en in ieder geval niet zomaar de hoorn erop gooien :)
     

Deel Deze Pagina