Dat kan best, maar als ik zelf al begin met een opsomming van wat ik al heb gedaan, dan word ik wel pissed als ze me dan zeggen het nóg een keer te doen.
Beetje raar geformuleerd vind je niet? Verder zeg ik er niks over, anders krijgen we daar weer een hele discussie over En idd, soms mogen de callcentermedewerkers niet eens bepaalde dingen (toe)zeggen of doen, omdat dat van de grote baas niet mag.
Zo dat is erg he. M'n man doet dat ook altijd en dan zeuren dat het niet werkt. Pak ik het boekje erbij en is het binnen een minuut opgelost. Verder vind ik het eel verschillend hoe je geholpen wordt bij verschillende klantenservices. Zo heb een keer gehad (bij wannadoo) dat het internet het niet deed, ik bellen. Het hele riedeltje afgewerkt met stekker eruit enz. Nou ja nogsteeds geen internet, zegt ie "ja mevrouw, ik weet het ook niet meer" en hij hangt zo op :x.
Tip: Als eerste vragen met WIE je spreekt en die naam opschrijven (en de tijd). Als zoiets gebeurt, of je wordt heel slecht geholpen, kun je een klacht indienen en diens naam opschrijven. Mijn ervaring is dat als je diens naam weet (en daar kun je hem/haar aan herinneren door die naam even tussendoor te noemen), ze toch wel een stukje behulpzamer zijn en in ieder geval niet zomaar de hoorn erop gooien