Hallo dames. 17 juli had ik mijn laatste menstruatie tot 20 juli (dus met de 17e meegeteld 4 dagen). Vervolgens hebben we de 23ste, de 27ste en de nacht van 28 op 29 juli gemeenschap gehad. 29 juli had ik mijn positieve ovulatietest en de 30ste duidelijk mijn eisprong gehad, die voel ik namelijk elke maand heel duidelijk. Op de dag van de eisprong dus geen gemeenschap gehad, omdat ik zoveel pijn had dit keer dat ik amper normaal kon zitten laat staan gemeenschap hebben. Nu is mijn vraag zijn er meiden die toch ondanks geem gemeenschap op de dag van de eisprong toch zwanger zijn geraakt door gemeenschap VOOR de eisprong, en hoeveel dagen ervoor. Ik ben toch benieuwd of ik dan nog een kans maak. Ik heb dus 7, 3 dagen en de nacht voor de eisprong gemeenschap gehad. Alvast bedankt voor jullie reacties, er zal misschien al een forum over wezen maar ik wou het toch liever zo doen.
Geen ervaring mee, nog niet zwanger mogen raken tot op heden. Maar volgens mij blijven zaadcellen tot max 72 uur in leven ongeveer. Zoals ik het begrijp hebben jullie nog binnen 48 uur voor je ovulatie gemeenschap gehad dus ik denk dat je wel degelijk een kans maakt! Succes!
Bij dochter voor het laatst 4 dagen voor de eisprong geklust (ei gevonden dmv ovulatietesten) dus het kan zeker.
Maakt bijna geen verschil in kans of je vrijt op de dag van je eisprong of de dag ervoor; zie onderstaande link
Dankjewel voor jullie reactie! Dat geeft me toch weer wat hoop. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen heb ik er nooit zo bij stilgestaan. Zodra de ovulatietest positief was gingen we klussen en dat was het. Binnen 4 maanden zwanger van allebei. Maar nu zit ik al in ronde 8 en ga je je er toch meer in verdiepen.
Jij ook heel veel succes met zwanger worden. Hopelijk mogen we snel een positieve test in onze handen houden.
Ja gelukkig dan heb ik dus nog wel kans. De 30ste was mn eisprong en 28 op 29 nacht was de laatste keer gemeenschap dus eigenlijk anderhalve dag voor hij daadwerkelijk "sprong". Spannend weer hoor pfff nog ff anderhalve week geduld.
Bij mijn zoon geen idee. Te lang geleden haha. Bij mijn vmk van februari 2 dagen voor eisprong voor het laatst sex gehad en was dus zwanger. Het kan dus wel
spannend zeg! Nou ja hopen dat ronde 8 een keer een feestmaand mag wezen. Pfff word er echt niet goed van, elke maand die teleurstelling steeds bah, ik begin de moed al wat te verliezen. Nu lees ik jullie verhalen en krijg ik toch weer wat hoop
Ik snap het heel goed. Zitten hier in ronde 9 nu en geduld raakt behoorlijk op nu Ik ga voor je duimen!
Ja precies, ik weet hoe het is. Bah ik duim net zo hard voor jou mee, we mogen nu toch wel een keer een positieve test in onze handen houden na al dat geduld haha. Bah nog anderhalve week geduld als ik uitga van 26 dagen (zoals de afgelopen 2 maanden) dan moet ik nog 10 dagen geduld hebben. Maar daarvoor steeds 28 dagen dus dan nog ff geduld tot de 14e....*zucht* en jij??
Dank je wel meid! Eisprong is morgen dus dan weer die 2 weken wachtbank. I hate it, maar als er licht is aan het eind van die weken....dan maakt het het wachten waard
Vrijen voor je eisprong is zelfs handig! Gemiddeld blijft zaad 72 uur leven en zo heb je dus een legertje klaar staan. De dag van de eisprong is dan wel een mooie nog om het af te sluiten natuurlijk maar je maakt zeker kans. Geduld is wel een schone zaak. Gemiddeld staat een jaar voor zwanger worden dus een maand of 8 is zeker geen reden om ongeduldig te worden.
Dan maak ik gelukkig nog kans. Ja ongeduldig zit nou eenmaal in me. Ik denk dat meerdere vrouwen dat wel herkennen die bezig zijn om zwanger te worden. Tuurlijk weet ik wel dat er gemiddeld een jaar voor staat en nu besef ik ook dat ik met mijn zoontje en dochtertje gewoon geluk heb gehad dat het binnen 4 maanden raak was. Dus vandaar dat dit ff als een klap aankomt dat ik nu al in ronde 8 zit. Ik ben al aan mezelf gaan twijfelen maar ik hou nu maar in mn hoofd dat dat niet hoeft omdat ik elke maand een eisprong heb. Iig bedankt voor jullie reacties, ik probeer de moed er in te houden.