in de wachtweek en bloedverlies na gemeenschap

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sammy79, 24 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Ik kan over 7 dagen testen of ik zwanger ben. Nu hebben wij net gemeenschap gehad en ik had helder rood bloedverlies. Hier ben ik wel een beetje van geschokken. Ohh nee toch geen miskraam.

Wie heeft dit ook wel eens gehad? En was je toen toch zwanger?

Ik hoor graag of er meer dames zijn die na de eisprong maar voor de nod bloedverlies hebben gehad.

Groetjes, Sammy

2. danip

danip Niet meer actief

Ik heb het gehad, maar was toen niet zwanger. Wel duurde mijn cyclus veel langer ineens. Was een goede 2 weken voor sensitest ;) Hoop voor jou dat het wel wat betekend, want ik heb ook verhalen gehoord van mensen die hetzelfde hadden en wel zwanger bleken.

3. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hoi Sammy,

Ik heb ook wel eens bloedverlies na de seks, meestel na ruwe seks( sorry voor de verwoording)....Misschien een adertje gesprongen, het is natuurlijk heel gevoelig daarbinnen. Ik ben ook nog niet zwanger. Kan natuurlijk altijd zijn dat je zwanger bent.

Liefs Kapedi

4. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

bedankt voor jullie reactie. Maar denken jullie niet dat het bloedverlies te maken kan hebben met een miskraam veroorzaakt door de sex. Het is immers mocht ik zwanger zijn nog maar heel pril. Ik zit zo'n week voor mijn nod.

5. danip

danip Niet meer actief

Als het zo pril is is het ook geen miskraam. Dat merk je dan dus ook niet. Je zou nu dan 6 dagen na de eisprong zitten. De eicel komt pas na een week na de eispring aan in de baarmoeder. Er is dan dus geen innesteling geweest OF je hebt nu een innestelingsbloeding gehad. Dat kan ook in het geval dat je wel zwanger bent. Maar anders is het dus geen miskraam, er groeit immers nog geen embryo.

6. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Oke nou ik wacht het wel af. Meer kan ik ook niet doen. Doei, doei.

7. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Sammy79, ik heb het ook gehad en was wel zwanger.

Ik zag het pas toen ik naar de wc ging na de sex, was ook ongeveer een week voor mijn nod.
    Ik riep mijn man erbij en zei "of dit was het, of dit is het". Vanaf toen kreeg ik ook lichte symptomen en toen wist ik het gewoon.

Hopelijk is het voor jouw ook positief!

8. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Ik hoop dat het idd met een zwangerschap te maken heeft. Maar ik heb niet zoveel reacties gehad van dames die dit herkennen. Mijn eerste gedachte was. Ohh het is toch niet mis gegaan. Nog een paar dagen en ik zal het weten.

9. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    Spannend!
    Volgens mij zou het heel goed een innestelingsbloeding kunnen zijn, zo voor je NOD. Ik heb geloof ik hetzelfde gehad, al was dat geen bloed, maar meer bruinverlies...
    Ach het blijft gewoon spannend!
    Groetjes Fanny

10. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

Was dat ook na de gemeenschap?

11. fanny1980

fanny1980 Actief lid

20 jan 2009
    230
    0
    0
    Nee, niet meteen, zo ongeveer een week na mijn eisprong. Maar dat bruinverlies heb ik nog steeds, echt alleen bij het afvegen. Ik vind het zo ontzettend moeilijk om in te schatten wat dat zou kunnen zijn, bij mijn eerste zwangerschap heb ik helemaal geen bloed of bruinverlies gehad, maar het schijnt wel echt te kunnen, dat je baarmoeder na de innesteling een grote schoonmaak houdt zeg maar en dan komt er dus oud bloed uit. Ik heb met mijn vriend afgesproken dat we maandag gaan testen als ik mijn NOD dan nog niet heb gehad.
    Groetjes Fanny

12. Sammy79

Sammy79 Niet meer actief

We wachten het maar af. Het schijnt als je zwanger bent je baarmoeder meer door bloed is. En dat kan er ook voor zorgen dat je sneller gaat bloeden.

Wij gaan ook maandag testen als ik nog niet ongi ben dan.

13. danip

danip Niet meer actief

Oeh spannend! Ik duim met je mee dat het raak is! :)

Deel Deze Pagina