suprefact en menopur

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by maui78, Aug 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maui78

maui78 Actief lid

May 3, 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    Dag Dames,

na 2 mislukte behandelingen, 1 IVF en 1 ICSI met gonal f, cetrotide en pregnyl moet ik nu een hele andere medicatie nemen.

Nu krijg ik suprefact, menopur, aspirine en pregnyl.

Ik heb mij laten vertellen dat die combi het zwaarste is van de hormonenbehandeling, waarbij je het meeste last zou hebben.

Graag zou ik ervaringen willen delen met andere meiden, hoe ze gereageerd hebben op de neuspray en menopur.

thx

2. maui78

maui78 Actief lid

May 3, 2011
    280
    0
    0
    militair
    belgië
    niemand?

3. Eevie

Eevie Fanatiek lid

Mar 7, 2010
    2,491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik heb alleen menopur gebruikt, geen neusspray. Maar ik heb natuurlijk ook geen hele hoge dosis gehad. (112,5). Mast goed, wat ik wil zeggen is dat ik van de menopur amper bijwerkingen had. Alleen opvliegers. Ik vond clomid veeeeeeel erger!
    Succes!!

4. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Maui: Ik ben de afgelopen behandeling behandeling ook begonnen met op dag 1 Suprefact en op dag 3 menopur....De menopur 2x daags 150IE spuiten dus 300IE per dag. Daarna inderdaad Ovitrell want de pregnyll was nog steeds niet leverbaar. De asperine hoefde ik dan weer niet. Tja heb ik er last van gehad......heb vanaf dat ik deze hoeveelheden heb gebruikt wel meer last van hoofdpijn gehad en natuurlijk iets emotioneler maar verder was het allemaal goed te doen!

Succes ermee

Share This Page