Hoi flippo ik moest een test thuis doen en heb deze afgrlopen zondag gedaan. Er kwam een streepje en moet dus zwanger zijn! Ik heb alleen in Juni ook een terugplaatsing gehad en die is helaas geeindigd in een miskraam. Dat is de reden dat ik dit keer heel voorzichtig en er nog niet heel blij om kan zijn. Ik wacht dit keer eerst de echo af.....en als deze goed is ben ik pas blij!! Liefs
Hey Roodje, nee ik kan het nog steeds niet bevatten, of misschien durf ik het niet te geloven. Ik heb net nog getest en de test is donkerder dan van de week dus het zal echt wel goed zijn maar omdat ik nog even voor mijn nod zit wil ik nog even wachten met blij zijn. Ik zou deze week ongi moeten worden dus dat wil ik nog even afwachten...als ik volgende week nog steeds positief test dan bel ik het ziekenhuis voor een afspraak van de echo. en hoe is het met jou? Spannend zeker...nog 2 nachtjes. Of heb je stiekem toch al getest? Sterkte nog die 2 dagen. Veel liefs
Kan me voorstellen dat je het nog niet kunt bevatten tot de echo Dat zal ik ook hebben denk ik! Ik heb niet stiekem getest. Wil echt wachten op de bloedtest. Heel spannend nog die laatste paar dagen!
Jeetje meid...wat goed!! Ik heb het tot een dag ervoor volgehouden!! hihi Nog 1 nachtje slapen voor jou, spannend hoor. Krijg je dan gelijk de uitslag? Ik heb nog nooit een bloedtest hoeven doen vandaar... In ieder geval heel veel succes morgen en gelijk even laten weten he... Veel liefs
Thanks! Sja ik had mezelf ook voorgenomen evt een dag vt voren te testen, maar vanochtend dacht ik "Ach waarom?!" Krijg nu een beetje de bibbers, maar ja! Nog ff geduld... Morgenochtend moet ik bloedprikken, maar je krijgt niet gelijk de uitslag. 's middags moet ik dan bellen voor de uitslag. De tijd daartussen gaat het moeilijkst worden vrees ik! Ik zal zeker wat laten weten morgen!
He meid dat meen je niet....wat ontzettend balen zeg!! Al die spanning om niks....ik weet niet wat ik moet zeggen...
Ik hoor niet helemaal thuis in dit topic, maar wil je toch even heel veel sterkte wensen RooDje.. Wat klote