extra gevoelige test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by miss 1985, Jul 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miss 1985

miss 1985 Actief lid

Jan 27, 2011
    130
    0
    0
    activiteitencoördinator
    Hallo allemaal,

heeft iemand ervaring met de extra gevoelige test van test-point? Normaal gebruik ik die van de kruitvat 2v5 maar kan niet zo goed wachten aangezien de kwaaltjes steeds erger worden en ik bang ben dat he misschien wel tussen de oren zit.

Ik hoor het graag....

gr sanne

2. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Nee geen ervaring mee, wel heel veel succes! hoopvoor je dat het raak is.. :)

3. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Jajaaaaa ik! Ik had 5 dagen voor nod een dipstick van zwanger en kids gedaan, licht streepje maar het stond er duidelijk, direct een testpoint gaan halen die twee keer zo gevoelig is, plas twee uur opgehouden, nou ik heb de test moeten slopen, en het is dat die andere test positief was maar deze streep op de testpoint was echt 100x zo licht!! Echt bijna niet te zien!! Ik in de stress natuurlijk haha, dag erna kruidvat en die was overduidelijk

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Die van kruidvat 2v5 zijn zo gevoelig, die kun je rustig een paar dagen voor NOD gebruiken is mijn ervaring. Bij mij gaf ie 6 dagen voor NOD al een licht streepje die elke dag donkerder werd. En dat was niet eens met ochtendurine.

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    Bij mij gaf de uiterst gevoelige midstream van zwanger en kids eerder dan de KV 2V5 een duidelijke streep

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hier gaf kruidvat 2v5 eerder positief aan dat de uiterst gevoelige zwanger en kids & sensitest

Kruidvat test gewoon heeeeel vroeg posi
    Het zijn wondfo testen en dat is de nr1 test gebruikt in Amerika omdat ze zo vroeg positief uitslaan

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    Bedoel je de dipsticks Daantje? Want de dipstick van zw&k zijn inderdaad niet zo gevoelig dan de verpakking doet geloven.

De vernieuwde KV waren bij mij echt minder gevoelig dan die van vorig jaar.

De Uiterst gevoelige midstream (dus niet de dipsticks) van zw&k gaven duidelijk positief, terwijl de KV nog bijna omo-wit was

Hier de KV op 10 DPO
    http://www.zwangerschapspagina.nl/members/46585-albums9830-picture57396.jpg

hier de zw&k uiterst gevoelige midstream op 8 DPO
    http://www.zwangerschapspagina.nl/members/46585-albums9830-picture57395.jpg

8. miss 1985

miss 1985 Actief lid

Jan 27, 2011
    130
    0
    0
    activiteitencoördinator
    Bedankt dames. Hier ook geen resultaat ben ook wel vroeg geweest denk ik zaterdag mag ik officieel testen ben erg benieuwd. Bij mijn zoon ook de 2v5 van het kruitvat gebruik maar ik dacht ach laat ik die eens gebruiken misschien is die nog beter..... teleursellend dus haha

9. moontje77

moontje77 Bekend lid

Dec 14, 2009
    564
    0
    0
    huisvrouw/mama
    gelderland
    spannend hoor

10. hafida80

hafida80 Actief lid

Oct 17, 2011