Dankjewel josiej.. en het alles uit de kast halen is gelukt, geweldig geklust.. hopelijk een schot in de roos
Sorry dames, maar toch nog even jullie advies nodig..vanmorgen weer een vet positieve ovu test... wat is wijsheid? Want zal waarschijnlijk dus geen ei hebben vandaag..
@Y87 ik begrijp je even niet? Ik bedoel, dat ik gisteren een positieve ovu test had en heb geklust. Vandaag weer positief.. is geklus van gisteren voldoende?
Oooow sorry ik zat te slapen! Nee nog een keer klussen vanavond!!! ei springt waarschijnlijk morgen dan!!.. heb je dubbele % kans sorry sorry
Ik zou ook je eigen lijf goed in de gaten houden, hoe is je afscheiding? Als je daarin duidelijke veranderingen merkt, dan weet je meestal ook wel dat je ei er echt aan komt...
Hoi angelhope, dat is inderdaad zo..en m'n afscheiding voldoet nu ook aan eisprong kenmerken, maar dat is bij mij meestal 5 dagen zo...dus wanneer springt dan dat ei.. dat is moeilijk te zeggen Zojuist een hele fellle steek in mijn linkerzij gevoeld ..die zeker nog 5 minuten door ijlde.. misschien net gesprongen ? Dat zou geweldig getimed zijn Duimen!