In de war: biochemische zwangerschap en positieve ovulatietest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door FVG, 30 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FVG

    FVG Actief lid

    8 mrt 2019
    313
    377
    63
    Dag allemaal,

    afgelopen week had ik lichte maar duidelijke zichtbare strepen op zwangerschapstesten (verschillende merken). Donderdag of vrijdag zou mijn NOD geweest zijn en die overleefde ik ook zonder bloed. Gisteren had ik plotseling bijna geen streep meer en vandaag begon het bloeden dus einde zwangerschap. Ik dacht net laten we eens een ovulatietest doen om te zien wat dat geeft en die was positief! Heel erg gek en ik ben in de war wat er nu aan het gebeuren is. Heeft iemand van jullie een idee? Is dit al een eisprong of is dit normaal?

    Alvast bedankt!
    FVG
     
  2. Deb89

    Deb89 Bekend lid

    4 jun 2019
    597
    575
    93
    Vrouw
    Volgens mij kunnen die ook op hcg reageren? Ik weet het alleen niet zeker..
     
  3. Toeteke

    Toeteke Fanatiek lid

    15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Heb je een foto van je ovulatietest?

    Hoe had je je NOD berekend? Had je al eerder ovulatietesten gedaan of je temperatuur bijgehouden?
     
  4. FVG

    FVG Actief lid

    8 mrt 2019
    313
    377
    63
    Reageren ze ook op hele lage concentratie hcg want ik had gisteren nog maar een tuurstreep en de dagen ervoor veel duidelijker!
     
  5. FVG

    FVG Actief lid

    8 mrt 2019
    313
    377
    63
    Ben nu niet thuis voor de foto maar straks wel. En heb ovulatietesten gedaan afgelopen maand. Woensdag 12/6 een positieve en daarna terug lichte ovulatietesten. Ik had vorige week zeker positieve zwangerschapstesten. Gisteren niet meer en vandaag bloed dus dat zit zeker niet goed.
     
  6. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Hoe erg was je bloedverlies? Ik had in het begin van mijn zwangerschap als nog wat bloedverlies. En heel veel krampen waardoor ik dacht dat de menstruatie zou doorzetten, maar inmiddels heb ik een dochter van 5 maanden.
     
  7. Sniekie

    Sniekie Bekend lid

    1 aug 2012
    832
    412
    63
    Ze kunnen inderdaad behoorlijk op hcg reageren. Verschilt wel per merk. Gevoelige reageren natuurlijk heviger dan gewone...
     
  8. FVG

    FVG Actief lid

    8 mrt 2019
    313
    377
    63
    Heb daarnet nog zwangerschapstest gedaan en die was helemaal wit.
    We zien wel wat het was binnen twee weken...
    bedankt allemaal!
     

Deel Deze Pagina