Hoelang doortesten!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door larisa1, 29 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. larisa1

larisa1 Actief lid

30 jun 2014
    272
    0
    16
    Lieve meiden!

Sorry dat ik jullie weer lastig val maar ik ben zo ontzettend onzeker en bang dat weer misgaat... Vorige keer MA gehad en beiden ouders zijn overleden achter elkaar aan die vreselijke ziekte en dat maakt dat ik me (te) snel zorgen maak over dingen..

Ik vroeg me af hoelang jullie door blijven testen zodra jullie posi hebben getest? Heb net weer een test gedaan van KV en merk dat ik er erg nerveus van wordt en die test dan weer naast die test van gister ga leggen (terwijl het heeel ander merk is) en me dan afvraag waarom de test niet donkerder is etc etc etc...

Ben gewoon heeel erg bang dat het weer een MA/MK wordt!

Sorry voor lastig vallen maar hoop dat jullie me beetje kunnen helpen met hoe jullie ermee omgaan!

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    ik testte niet verder door.
    positief is positief toch :)

3. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Hier wel een paar keer verder getest tot de echte knaller, maar daarna niet meer!
    Met andere merken testen heeft totaal geen zin, de een is gevoeliger dan de andere! Gewoon hetzelfde merk en om de dag....

4. Tonks

Tonks Bekend lid

5 jul 2014
    519
    53
    28
    Ik heb getest totdat ik een knaltest had daarna ben ik gestopt, heb in totaal 6 testen gedaan.Ik was ook erg onzeker omdat ik in februari een vroege mk gehad heb.Nadat ik mijn knaltest had heb ik ook niet meer getest omdat het eigenlijk geen zin heeft, en als het misgaat kun je er niks aan doen.

5. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    deed ik ook, werd een soort van obsessie .. vanaf een week voor nod :)
    tot ik 2 dagen na nod een mooie digitale in handen had en m'n bloeduitslag .. toen is het testen gestopt
    zodra ik van m'n gyn hoorde, proficiat u bent zwanger .. is voor mij de stress gaan liggen
    niet meer getest en ondertussen een mooi kloppend hartje gezien

Hoever ben je al ?
    Probeer er vanuit te gaan dat als je overtijd bent , de kans op een miskraam klein is .. 90% van de zwangerschappen gaan gewoon goed

6. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ook ik heb een verleden van miskramen en ik heb getest van 12dpo tot 23dpo. Maar wat ik vooral heb gedaan is 4x bloed laten prikken. De hCG ontwikkeling is namelijk véél objectiever dan streepjes vergelijken. In een zich goed ontwikkelende zwangerschap moet het hCG zich elke 48-72u verdubbelen. Ik heb op 14dpo, 16dpo, 19dpo en 23dpo bloed laten prikken en zag toen zo duidelijk dat alles zich goed aan het ontwikkelen was, dat gaf rust tot de eerste echo (met 6w6d).

7. gimby

gimby Fanatiek lid

20 feb 2011
    2.026
    0
    36
    Begrijp je drang heel goed, maar na een knaller zou ik niet meer testen. Als je test dan wat lichter is ga je jezelf misschien helemaal gek lopen maken terwijl er niks aan de hand hoeft te zijn. Geeft alleen maar stress. En daarbij, het is niet dat je dan de garantie hebt dat het goed blijft gaan. Probeer op je lichaam te vertrouwen.
    Hopelijk heb je snel de bevestiging die je nodig hebt en zie je een mooi hartje kloppen. :)

8. Anjou

Anjou Niet meer actief

Niet meer testen. Zwanger is Zwanger. En uiteindelijk zegt het streepje niks. Hier testen die supermooi opliepen knallend aan toe en toch een MA. Probeer het een beetje los te laten en te genieten van het feit dat je zwanger bent. Het grootste merendeel van de zwangerschappen gaat gewoon goed nadat je een posititieve test hebt gehad.

9. larisa1

larisa1 Actief lid

30 jun 2014
    272
    0
    16
    Dankjewel voor jullie reacties!

Ben echt blij dat ik af en toe hier terecht kan!

Het maakt natuurlijk ook veel uit met testen of je s ochtends of s middags test? Kan dat hele verschillende uitslagen geven kwa duidelijkheid van de T lijn?

Deel Deze Pagina