Wat betekent de bloeding?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door gemini020, 28 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gemini020

gemini020 Actief lid

28 sep 2014
    444
    57
    28
    Hoihoi,
    Ik ben 19 augustus gestopt met de pil, uiteraard in de hoop zwanger te worden. De 20e de standaard stopweek ongesteldheid. Nou heb ik 25 en 26 september heeeele lichte bloeding gehad. 'S ochtends bij het afvegen zeg maar vers en tussendoor alleen klein beetje bruinig, sindsdien niks meer. Alles was heel makkelijk te missen geweest als ik bv eerst had gedouched. Is dit heeele lichte menstruatie of kan het ook bv innesteling zijn? Ik heb iig nog nooit zo'n lichte menstruatie gehad.
    Hopelijk kan iemand me helpen want ik vind het beetje verwarrend. Alvast bedankt

2. Billie2202

Billie2202 Actief lid

7 sep 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan tussentijds spotting zijn van het ontpillen. Je lijf gaat soms een beetje van de regel als het het opeens vanzelf moet gaan doen. Kan ook menstruatie zijn, kan ook een innesteling zijn. Ja kan zoveel zijn op dit moment. Eigenlijk nog geen zinnig woord over te zeggen helaas.

3. gemini020

gemini020 Actief lid

28 sep 2014
    444
    57
    28
    Thanks, daar was ik al bang voor. Hoopte dat iemand met meer ervaring me meer kon vertellen. Zie dat dit topic hier niet thuis hoort dus heb hem opnieuw bij zwanger worden gepost

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Veel te vroeg voor innesteling, zelfs als je cyclus meteen opgestart zou zijn, wat bij de meesten niet is. Restje menstruatie of ontpillen.

5. gemini020

gemini020 Actief lid

28 sep 2014
    444
    57
    28
    Dat snap ik niet helemaal. In theorie kan je toch in een maand zwanger zijn. Ga ik niet vanuit maar gebeurt wel volgens mij

6. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Het kan zeker wel hoor, kan vanalles zijn na laatste pil en je menstruatie heb je een normale eisprong alleen duurt die bij de een langer dan bij de ander. Hier had ik hem meteen en gelijk zwanger, was wel een miskraam maar dat zegt niks.
    Wie weet ben benieuwd bij jou

7. gemini020

gemini020 Actief lid

28 sep 2014
    444
    57
    28
    Ik denk dat ik zaterdag ga testen. Iemand tips voor de beste prijs/kwaliteit test?

Deel Deze Pagina