Pijn in benen??

Discussion in 'Zwanger worden' started by Anoniem007, Nov 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anoniem007

May 9, 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ben nu bezig met ronde 4. Heb een vrij onregelmatige cyclus van rond de 33 dagen en ik had 25 oktober een positieve ovulatietest.
    Nu had ik gisteravond een piepklein beetje roze op mijn toiletpapier en sinds gisteravond ook zo'n ontzettende last van mijn benen!! Heb echt steken in mijn benen en knieën en het straalt niet uit van ongesteldheidskramp ofzo, want die heb ik niet. De hele dag het gevoel alsof ik net een marathon gelopen heb, echt heel naar.

Herkent iemand dit? En als het niets met een eventuele zwangerschap te maken heeft, heeft iemand dan een idee wat het wel zou kunnen zijn?

2. roosje1994

roosje1994 Niet meer actief

Hey
    Ik herken dit wel ;)

Zelf had ik 20 okt. een posi test. Nu wil het zo zijn met clearblue dat ik of de 21, 22 of 23ste mijn eisprong had.

Als ik uitga van de 21ste, was gister mijn nod.
    Nu wil het zo zijn dat ik de 27st een bloeding heb gehad van 4 dagen (soms was er uren niks) dus laten we zeggen 2.5 dag. Bruin/slijm/rood/roze.
    het was de 31st helemaal weg.

Ik heb geen kramp erbij gehad. En het wad veel minder dan normaal. Nu is het mijn nod dan en ik heb pijnlijke steken in mijn boven been en als ik heb geplast krijg ik steken in mijn buik. Als ik ff teveel door ga draaien naar een kant toe, dan krijg ik veel steken in baarmoeder en vagina. Ook veel spierpijn. Ik ben 1 dag verkouden geweest en goed ook.

Die pijn in mijn bovenbenen trekt door naar mijn onderrug. Soms is het zo een paar uur over en dan krijg ik het weer.
    Maar geen menstruatie pijn. Alleen het probleem is, ik test nog steeds negatief.

Ik hoop echt dat mijn hcg gewoon traag is.

X

3. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

Oct 25, 2014
    491
    0
    16
    Bij mij is die druk en zware benen signaal van de nod! Maar elk lichaam is weer anders. Maar bij mij komt het dus door hormoonsverandering. Succes, ik zou duimen!

4. Diamondgirl

Nov 25, 2013
    83
    0
    6
    Utrecht
    Heel herkenbaar dit. Ik heb zelf mijn ovulatie ook gehad op 25 oktober en vandaag enorm spierpijngevoel in m'n bovenbenen en billen.
    Daarnaast heb ik ook heel sterk het gevoel dat mijn ongi er aan komt. Vandaag is mijn NOD en vanochtend is ook mijn temperatuur gezakt, dus allemaal signalen dat mijn ongi er aan komt, maar t is er nog niet....

5. wiessss

wiessss Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,588
    123
    63
    ik heb dit gevoel in mijn benen helaas 2 keer gehad bij mijn miskramen. Als ik het bij de eerste miskraam niet had gehad had ik niet eens geweten dat ik een miskraam aan het doormaken was aangezien ik niet wist dat ik zwanger was. Dit is helaas niet het antwoord wat je wil horen denk ik, sorry

6. Anoniem007

May 9, 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar denk je dan dat ik nu zwanger ben, maar dat de kans groot is dat ik een miskraam krijg? Zit nog voor mijn NOD hè?

7. Anoniem007

May 9, 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    En? Nog steeds geen ongesteldheid?

8. Anoniem007

May 9, 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    En? Heb je nog getest? Of inmiddels al ongesteld?

9. wiessss

wiessss Fanatiek lid

May 1, 2014
    1,588
    123
    63
    Ja ik had t bij een miskraam, maar ik denk dat het beide kan. Dus durf niet te zeggen wat je nu moet denken. Ik weet wel dat ik op dah 11 negatief testte en dag 12 positief. Ik hoop dat je snel positief test

10. Diamondgirl

Nov 25, 2013
    83
    0
    6
    Utrecht
    Ik ben helaas vandaag ongesteld geworden, kreeg vannacht enorme pijn in m'n rug, toen wist ik hoe laat t was...helaas!

11. roosje1994

Hoi hoi,

Ja, een paar keer getest. Weet niet of jullie dat wel eens hebben gehad. Het lijkt net of ik een super licht streepje zie, in het licht. (Met verschillende testen)
    Vandaag een bloedtest gedaan, aangezien mijn nod maandag was (uiterlijk tot gister) Aangezien een eisprong met cb testen soms tot 72 uur na een positieve test pas springt..
    Nog steeds niet ongesteld.
    Wel dus een hele lichte bloeding op de 27ste.

Ik zit nu op cyclus dag 35 (en als het wel een super lichte menstruatie was zonder pijn, dan een cyclus van 23 dagen)
    meestal zit ik op 32 gemiddeld.

Xx

12. Anoniem007

May 9, 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat balen, joh! Ik ben nog steeds niet ongesteld en ook geen roze afscheiding meer, maar wel nog steeds erg last van m'n benen. Nog maar even afwachten dus...

13. roosje1994

10 minuten na mijn bericht keek ik op de cb test en was het streepje wat ik al d8 te zien, veel duidelijker geworden.

Ook nog niet ongesteld?.. geen bloed geeft moed

14. Light

Light Fanatiek lid

Jun 15, 2014
    1,549
    100
    63
    Bij mij was het ook één van de eerste vreemde signalen. Ben benieuwd!

15. giosy

giosy Actief lid

Oct 31, 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    Hier sinds gister ook enorme spierpijn achting gevoel in mijn benen. Naast alle andere klachten die ik mee draag.
    Ik word gek van mezelf!! Ik moet tussen vandaag en woensdag ongesteld worden. (Tot vorige maand was het gewoon netjes en toen ineens 2 dagen eerder, vandaar m'n ruime marge)
    Ben nu weer misselijk. M'n Boobs zijn groter dan normaal, met dikke blauwe aders erop. Maar ik heb ook gewoon kramp gevoel in m'n buik alsof ik ongesteld moet worden. Ik ADEM zwanger! Overal waar ik kijk, lees, luister... Ik zie zwanger! Ik wil het zo belachelijk graag .....(wie niet hier)
    Als ik woensdagmiddag nog niet ongesteld ben ga ik een test halen. Eerder mag niets van mezelf.
    Wilde gewoon even van me afschrijven......

16. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    1,531
    83
    48
    Female
    Ik herken dit ook wel een beetje niet extreem maar wel aanwezig mijn nod is mirgen of dinsdag

17. Logan

Logan Niet meer actief

Als ik die pijn in de benen voel word ik ongesteld. Sorry :)

18. Anoniem007

May 9, 2014
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nog steeds niet ongesteld. Zit nu op dag 16 na de positieve ovulatietest en op dag 36 van m'n cyclus. Heb gisterochtend getest, maar deze was negatief. Vreemd...

19. Mamaliev

Mamaliev Actief lid

Sep 29, 2014
    138
    0
    0
    Toen ik zwanger was had ik dat ook. Verder nooit neer gehad! Ik had ook last van mijn rechterlies. Soort spierpijn..

20. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Ja.. bij miskraam, maar ook bij ei en nod..

Share This Page