In de war help help help

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lala2, 10 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Heej Lala 2,
    Ik zou je heel graag alle antwoorden geven...maar helaas weet ik ze ook niet! Het vrouwenlichaam is maar iets aparts en kan ons voor de gek houden! Die ervaring hebben we allebei!
    Advies voor jou, maar als ik goed gelezen heb ga je dat doen, ga naar de huisarts! Hij/zij kan je wel al die antwoorden geven en hopelijk een beetje gerust stellen! Gezien het tijdstip van je bericht heb je dat hard nodig! Mijn huisarts gaf aan dat het heel normaal is om er een jaar over te doen, 80% van de stellen!!! (Die wonen overigens niet bij mij in de buurt ;) en dat het ook een kwestie van natuur blijft.... hoe graag we ook willen, moedernatuur laat zich niet afdwingen! Dat gaf mij een klein beetje rust!
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid en wat meer rust voor jezelf vindt! Het gaat vast ook met ons helemaal goed komen.... dikke knuffel!

2. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hi dame,

Thanks! Voel me af en toe zn zeikerd maar kon er vannacht niet door slapen! Ik was al naar de huisarts geweest afgelopen maand en die heeft me zonder problemen doorverwezen. De gyn kon pas eind deze maand dus dat wachten is zooooo vervelend! De reden dat ik binnen een jaar proberen ben doorgestuurd is de medische indicatie die ik heb na de vroeggeboorte van mijn 1e kindje. Dit was een vreselijke tijd maar nu willen we echt graag een broertje of zusje!

Ik kan me nog herinneren dat ik in het ziekenhuis lag en ze vertelde dat er infectie waardes waren gevonden. Later ben ik gaan nadenken hierover en nu kun je door infectie ook secundaire onvruchtbaarheid krijgen. Dat is waar ik zo bang voor ben. De huisarts heeft me toen aangehoord en gaf me gelijk dat we dit even bij de gynaecoloog aldaar moesten gaan overleggen.
    Vandaar het vlotte doorsturen.

Maar in de tussentijd blijf ik malen :( Ik ben wel blij dat ik hier aanspraak heb hoor! Mensen om me heen blijken allemaal nergens problemen mee te hebben! Zelfs mijn moeder is te suf om mee te praten. Die verteld me keer op keer dat ze oh zo gemakkelijk zwanger werd van mij na mijn oudere broer.. daar heb je niks aan he!

Nogmaals dank!!!! Xxxx

Deel Deze Pagina