Hallo Allen! Ik heb precies een week geleden op donderdag een terugplaatsing gehad van een 4 cellig embryo. (cryo terug plaatsing) En over precies een week mag ik testen. Ik gebruik progynova en utrogestan. Voorheen met een cryo terugplaatsing of met een gewone terug plaatsing zat ik alleen aan de utro. NU heb ik afgelopen zondag 3 dagen na de terugplaatsing de hele dag buikpijn gehad en ik was misselijk. Dit was maandag weer helemaal weg. Alleen na het sporten kreeg ik weer op dezelfde plek steken. Sinds dien voel ik helemaal niks meer!!! Geen buikpijn, Mijn bosten doen bijna niet meer zeer. Voor mij is het heel lastig om naar kwaaltjes te kijken want ik zit aan de medicatie. Ik moet zeggen ik heb 4 keer eerder een terug plaatsing gehad en ik had vaak altijd wel last van buikpijn en mijn borsten deden altijd tot het eind zeer. Nu dus nergens meer last van. Behalve dat ik chaggie ben en moe. Maar dat had ik de vorige keren ook. Ik had sowieso weinig hoop hoor. Dit was onze laaste cryo van onze 3e icsi. Ik zie het meer als een bonus ronde. Maar zou graag verhalen willen horen van vrouwen die misschien dit ook hebben gehad ongeacht de uitkomst (wel zwanger/niet zwanger) Groetjes!
Ik heb nooit symptomen gehad, was vast overtuigd dat ik niet zwanger was, maar dat was ik wel degelijk was ook erg verbaasd ik 'moest' toch wel iets voelen....niet dus schijnbaar.
Ik had ook geen enkel symptoom na de duidelijke innesteling... behalve dat ik mega chagie was pas met 9 weken zwangerschap begon de duizeligheid en misselijkheid, heeft tot 14 weken geduurd...