Kan iemand even mee kijken naar mijn temperatuurkaartje!!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mama1803, 11 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Sinds deze cyclus ben ik begonnen met tempraturen (zie foto) nu heb ik sinds gisteren avond beetje bloed bij het afvegen maar als je mijn temp ziet zou je denken dat ik woensdag mijn eisprong gehad hebben. Nu had ik de donderdag echt hevige steken onderin buik en dat hield een uurtje aan toen was het weg en gisteren avond dus licht bloedverlies bij het afvegen. Nu lees ik overal dat een evt. Ovulatiebloeding vlak voor of tijdens de eisprong plaats vind maar dat klopt dan niet toch? Kan iemand mij helpen?

Bijgevoegde bestanden:

2. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    De app Fertility Friend berekend precies wanneer je eisprong is geweest. Het is alleen wel in het engels. Zelf vind ik hem persoonlijk fijner en duidelijker dan die je nu gebruikt. 😊

En misschien is er een klein vaatje geknapt ofzo dat je daarom een beetje bloedverlies hebt.

3. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Maar zoals je ziet doet deze app dat ook... deze app zegt ook de woensdag net voor temperatuur stijging. Zou idd kunnen van dat vaatje want als ik kijk naar de witte uitvloeiing die ik gehad heb en de steken donderdag denk ik zelf dat ie donderdag gesprongen is. We hadden toen ook gemeenschap en had echt heel veel yoghirtachtige uitvloeiing.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Als jij elke dag op dezelfde tijd voor je je bed uitkomt en rectaal/via de billen je temp opneemt dan is je eisprong gisteren pas geweest.
    Dit onder voorbehoud dat je temp de komende 3 dagen boven de 37.0 blijft.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Yoghurt afscheiding is niet vruchtbare slijm!
    Vruchtbaar slijm ziet eruit als rauw eiwit. Je kan er dan lange draden mee trekken tussen je vingers.

6. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Dat was het ook want dat heb ik gedaan en dat was donderdag.

7. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Iedere ochtend om 7:30 rectaal.

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Maar het was wel doorzichtig toch of was het wit?
    En had je de afscheiding voor of na de sex?

Dan heb je dus vrijdag je ei gehad .... mits je temp de komende 3 dagen hoger blijft dan 37.0 ;)
    Zakt hij weer naar 36.8 dan is je ei nog niet geweest helaas

9. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Het was ervoor... wat in mijn onderbroek zat was wit maar rechtstreeks uit mijn vagina was doorzichtig en kon kon er draden van trekken. Tijdens de sex was het wel heel wel yoghurtachtige. Dus nog even afwachten wat mijn temp doet. Het is de eerste keer dat ik temperatuur. Normaal deed ik alleen ovulatietesten en stopte zodra die positief was maar als ik nu zo eens kijk krijg ik het idee dat ik een paar keer pieken heb gehad maar dat de eisprong dan nog niet heeft plaats gevonden.

Deel Deze Pagina