Heb sinds vandaag een heel doolhof van blauwe aders op mn borsten... is dit een teken? Want heb dit nog nooit zo erg gehad
Kan zeker, hoeft niet.. Ik heb het altijd gehad nadat ik stopte met de pil...het is alleen nu erger..dus wie weet
Ben benieuwd inderdaad! Zie ze normaal ook wel maar nu zijn ze echt duidelijk.. alleen verder geen gevoelige borsten ofzo
Bij mij was het echt het teken dat ik zwanger was!!! Twee keer zelfs en nu al elf rondes niet gehad en dus ook niet zwanger.
Heb net ook nog in n andere spiegel gekeken en daar waren ze gewoon wat meer zoals normaal.. dus misschien toch met licht te maken
Ik ben niet zwanger, dus geen idee... Maar mijn aders op heel mijn lijf zijn helaas sowieso supergoed zichtbaar (kuiten, borsten, armen, bij shouders/sleutelbeenderen, enz.). Ze zijn wel extra zichtbaar als ik bvb. net uit bad /douche kom, of het warm heb gehad en BH uitdoe en zo van die dingen.
Maybee ik hoop het voor je. Rondom mijn nod lijken de aders ook meer blauw, Kan dus goed zijn, maar ook niets betekenen. Succes met de wachtdagen
Maar maakt het dan wat uit in welk licht je staat? Want in bepaald licht lijken ze feller... maarja zal t me wel weer verbeelden..
Spannend!!! Jaa alleen vind het zo raar dat ze bij bepaald licht wel fel zijn en bij de ander meer normaal.. daardoor begin ik aan mezelf te twijfelen of ik het niet verbeeld hihi
Voor mij was het ook een duidelijk teken. Nu weer trouwens! Mijn aders waren altijd al wel zichtbaar maar niet zo bizar goed als nu. Spannend hoor!
Jaa getest met een uiterst gevoelige test van zwanger en kids die je 6 dagen voor nod kan gebruiken. Ik zit 5 dagen voor nod maar omo wit