Ooit zei een vriendin: een streepje is een streepje! Mijn vriend ziet hem ook maar denkt dat het misschien een voorgedrukt streepje is zodat je weet waar de streep eigenlijk moet komen. Onzin volgens mij...wat zeggen jullie?
Hihi thanks!!! Nu moet mijn vriend het nog geloven! Loop elke keer langs mijn test en dan denk ik: 'ja, echt een streepje' lijk wel niet goed haha
Ik zie wel een streepje, maar zou pas echt overtuigd zijn als hij de komende dagen wat donkerder wordt. Succes en heel voorzichtig gefeliciteerd.
Zwanger! Duidelijk en roze. Gefeliciteerd. En als je niet zwanger blijkt na zo'n test, zijn het slechte testen haha!
Ik zie ook wat... En voorgedrukt? Welnee, hoe komt ie daarbij. Heb wel eens getest omdat ik bijvoorbeeld de pil was vergeten maar dan bleven ze echt superwit. Aan mannen heb je niks hoor. Ik had een duidelijke eerste test maar mijn man vond het niet duidelijk genoeg (omdat ie nog niet zo donker was als de controlestreep ). Pas met een cb waar zwanger op stond geloofde hij het. Als ik jou was zou ik overmorgen even weer testen. Hoop dat ie dan wat duidelijker is.
Ik zie ook je streepje. Heb nu zelf hier op het aanrecht eenzelfde streepje, heb het gevoel dat ik gek wordt. Al een app naar mijn vriendin gestuurd, met de vraag zie jij wat ik zie... en ja zij zag het ook. Officieël is mijn NOD zondag pas, maar kon me niet inhouden, vind het zo spannend. Jij succes de komende dagen, hoop voor ons allebei dat het nog donkerder gaat worden met een test in de aankomende dagen. Groetjes Sylvia
Ik zie m wel maar moet wel écht turen. Morgen zou je al wat minder moeten turen en overmorgen moet ie denk wel goed te zien zijn Successs!