In de war...jongen of meisje?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Devero, 23 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Op welke pagina in he tnubtopic staat staat de echo-foto?

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Mijn echo zag er ook zo uit,, en zoals je kan zien krijgen wij een jongen.. Sorry:)

3. meike1

meike1 Actief lid

27 okt 2010
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uit je eerste foto kan ik niks opmaken. Maar je 2e echofoto lijkt heel erg op die van ons zoontje....

Wie heeft de foto's omcirkeld, is dit de echoscopiste geweest?

4. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Ik zou de foto's mee nemen naar je vk en deze eens laten kijken. En bij de 3d echo nog eens goed naar het geslacht kijken.
    Ik kan niks uit je foto's opmaken. Vind ze beiden erg onduidelijk. Ik heb een zoontje en krijg nu een meisje en dat was bij beiden heel goed te zien op de echo foto's. De 3 streepjes kan ik op jou echo's niet vinden.

5. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Volgens mij een meisje... ik denk dat de navelstreng iets tussen de beentjes ligt, waardoor velen aan een jongentje denken ;)

6. kiwija

kiwija Lid

4 nov 2010
    69
    1
    8
    hai!

ik denk ook dat je het meisjesgeslacht ziet en daarnaast een stukje navelstreng.
    ikzelf heb ook best een "rare" echofoto, en denk bij jou op de tweede foto die witte bol die je ziet kunt vergelijken met mijn echo, en dat zou een meisje moeten zijn.
    ik zal hem er bij plaatsen!

7. kiwija

kiwija Lid

4 nov 2010
    69
    1
    8
    sorry, hier mijn echofoto:

8. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Dit is echt een meisje hoor. Vooral de eerste foto vind ik erg duidelijk; bij ons dochtertje hadden we ook zo'n foto en toen zei de echoscopiste ook dat als het een jongetje zou zijn, je echt vanaf de zijkant een balzakje met piemeltje zou moeten zien.

Het lastige van dit forum is dat iedereen wel een mening heeft over een echofoto maar dat wij geen echoscopistes zijn. Ik snap je twijfels heel erg goed, maar ik zou toch vertrouwen op wat de echoscopiste heeft gezegd. Zij heeft ook de bewegende beelden gezien hè en dat is ook weer anders dan een foto die misschien wat onduidelijker is.

9. Devero

Devero Actief lid

5 dec 2010
    250
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou...vanavond pretecho gehad en we hebben een uitslag!
    Na alle 'discussie' hier misschien wel even leuk om ook met jullie te delen...

Ander echobureau en een andere echoscopiste die bewust niet wilde weten wat er de eerste keer voor geslacht was genoemd, zodat ze haar eigen objectieve beeld kon vormen. Dus niks gezegd en haar niet beïnvloed. Ik had zelf aan 2 sec. beeld genoeg om te denken 'duidelijk meisje'. En kort daarna zei de echoscopiste vol overtuiging: 'ik weet echt zeker dat het een meisje is'.

Als twee echoscopistes dit onafhankelijk van elkaar zeggen, dan gaan we er dus maar vanuit dat het klopt :D

10. meike1

meike1 Actief lid

27 okt 2010
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus toch, haha!

Gefeliciteerd met jullie meisje!

11. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Haha, hoef je niet te gaan ruilen en kun je helemaal los gaan in het winkelen. Gefeliciteerd hoor!

Deel Deze Pagina