Hallootjes, Mijn man en ik hebben besloten in oktober te gaan beginnen voor ons eerste kindje. In oktober is de mirena er uit gegaan. Deze heb ik 8 jaar gehad (weliswaar 1 keer vervangen natuurlijk ) Nu ik heb daarvoor ook nooit een regelmatige cyclus gehad, en het is ook al zo lang geleden dat ik het me eigenlijk niet goed meer kan herinneren. Ik heb de eerste menstruatie afgewacht en ben vanuit daar gaan tellen. Echter elke maand komt mijn menstruatie een dag of wat eerder dan uitgeteld, ik heb dan ook geen idee wanneer ik mijn eisprong heb. Nu zijn we bezig met ronde drie en zou mijn NOD (als het klopt) op oudjaarsdag zijn. Nu hebben we vorige week aardig geklust maar is het er afgelopen week enorm bij ingeschoten (iets met druk, werken, kerst en moe). Nu merk ik wel een paar dingen maar weet ik niet of ik zover moet denken als dat ik zwanger zou zijn. Ik heb in de ochtend ineens honger (had ik anders nooit). In de middag at ik op het werk 5 boterhammen, nu haal ik de 4 niet eens. Vaak last van winderigheid en een vol/ opgeblazen gevoel. Ik weet dat ik aankomende week aan moet kijken maar omdat ik zo onregelmatig ben vind ik het wel ontzettend lastig. Wat zijn jullie tips om dit op een goede manier door te komen en om iets wijzer te worden in verband met de onregelmatigheid?
Temperatuur meten en of ovulatietesten Ik hou mijn onregelmatige cyclus bij in womanlog app. En de kortste cyclus aanhoudend, 28 dagen, start ik op cyclus dag 10 met ovulatietesten
Ik zou ook ovulatietesten doen als je zo onregelmatig bent. Dan weet je wat beter wat je kunt verwachten en wanneer je vruchtbare dagen zijn. Hopelijk is het niet nodig en is het nu al raak! Succes