De echoscopiste kon aan deze foto zien wat t word, maar durfde t niet met 100% zekerheid te zeggen. Wat denken jullie?
Ik denk een meisje (ookal zie ik 2 streepjes ipv 3), want echte balzakjes vind ik het ook niet. Maar ben natuurlijk geen echoscopiste En als die je bijv. 95% zekerheid geeft zou ik daar niet meteen aan twijfelen hihi.
Hhhmmm ze dacht dus een meisje omdat er een soort van boontje zit ofzoiets. He baal echt dat ik t niet zeker weet.
Ik denk een meisje.Hoever ben je op deze echo?. Anders laat je over een aantal weken als je ieder geval voorbij de 20 weken ben nog een keer een geslachtsbepaling doen. Hier met de 20 weken ook een meisje maar ik kon het niet geloven omdat ik het gevoel had een jongen te krijgen.Met 22 weken een geslachtsbepaling laten doen en toen 100% een meisje.Ze kon het ook goed laten zien en ik heb er alle vertrouwen in dat ze het goed heeft gezien maar echt zeker weten we het pas eind augustus.
ik vind het echt lastig, eerste gedachte was idd een meisje omdat ik een hamburgertje zie, maar als ik de reacties lees zijn de meningen echt verdeeld
Ik zie geen 3 streepjes daarom denk ik geen meisje. Vind de 2 dikke strepen op balzakjes lijken, heb soort gelijke foto's eerder op het forum gezien.