Ik ben echt helemaal in de war. Woe 6 april begon het bloeden en rond 10/11 april ben ik het verloren. Week later was de test gelukkig al bijna negatief (tuurstreepje). Ik ga er van uit dat het deze maand niet lukt omdat mijn lichaam nog met herstellen ondanks ik ook verhalen hoor dat mensen gelijk weer zwanger zijn geraakt. Ik hoorde van een vriendin die zelf ook een aantal miskramen heeft gehad dat je moet tellen vanaf de dag dat je het vruchtje bent verloren dus 10/11 april en dat dan als je menstruatie moet zien. weet niet of dat klopt. Nu heb ik 29 april cervix slijm gespot (18dagen later) Moet ik nu 2weken bij tellen vanaf de dag dat ik vruchtbaar slijm had? Ik merk ineens dat ik gevoelige tepels heb maar dat lijkt mij geen kenmerk want dat zal wel heel erg snel zijn. Ik zal het moeten afwachten allemaal maar het lijkt mij sterk dat het deze maand al raak is en ook nog eens zo snel na de miskraam. Ik hoop dat iemand mij een beetje kan helpen en ben blij dat ik even mijn hart kan luchten op deze forum
Hmm ik lees eventjes mee! Want ik dacht altijd dat je de eerste dag van het heldere bloedverlies van de miskraam moest tellen als 1e dag van de nieuwe cyclus. Misschien heb ik het elke keer fout gedaan.
Volgens mij tel je 1e dag van bloedverlies is 1e dag cyclus! Je kan al vrij snel weer vruchtbaar zijn ik Was t binnen 10 dagen!
Dus de kans bestaat dat als ik echt mijn ovulatie hebt gehad dat ik over 2 weken weer positief kan testen?