Hey meiden, Ik snap niks meer van m'n cyclus. Vrijdagmiddag 11-11 een controle-echo (ivm vmk) gehad bij de gyn..ze dacht een geel lichaam en dun baarmoederslijmvlies te zien, passend bij begin van een cyclus (zat toen op cd 13). woensdagavond 16-11 (cd 18) had ik eerst een klein beetje bruine afscheiding bij het afvegen en laat op de avond wat roze bij het afvegen. De volgende ochtend weer een klein beetje roze. Nu vanavond ineens weer een beetje roze afscheiding Ik snap er helemaal niks van! Iemand een idee wat dit kan zijn?
mja ik weet niet..heb dit nog nooit eerder gehad! testen zijn al ruime tijd (voor de controle-echo) negatief. Normale cycluslengte is ong. 31 a 32 dagen. Dus rond cd 16/17/18 heb ik normaal ook m'n eisprong. Misschien zat er toch een follikel verstopt achter dat gele lichaam? Gyn dacht trouwens eerst dat het een eitje was dat op springen stond..maar dat paste niet helemaal bij het beeld. Uiteindelijk kwam ze tot de conclusie dat ze het niet snapte..
hmm vreemd zeg! maar het kan verschillen per miskraam.. misschien toch een beetje van slag.. anders zou ik t ook niet weten meid.. welke CD zit je nu?
graag gedaan hoor meis! ik hoop dat je echt weer snel zwanger mag zijn!! ik zie dat je nu even stopt met ovu testen en tempen.. wel goed van je.. maar zo zie je maar weer.. dat je nu niet weet wat je lichaam aan het doen is..