Meiden, Normaal heb ik mijn eisprong rond dag 14/15.. Ik zit nu op dag 21 en nog is mijn ovutest negatief (zelfs zeer licht lijntje als ik hem eruit haal) gisteravond getempt en die was 37.2 (ik was wel in bad geweest dus kon het daarvan komen..) Vanmorgen weer een nega test maar mn temp was 36.9 (voor mn ei heb ik altijd rond de 36.0. Mijn vraag is eigenlijk, hebben jullie ook wel eens gehad dat je ovutest nega bleef maar er toch een eisprong is geweest??
hoi, ik heb bij mijn dochtertje ook de clear blue ovulatie testen gedaan, er was er geen een positief, maar toch gewoon geklust. bleek deze maand toch zwanger! dus ws net gemist. het hoeft in ieder geval niet te betekenen dat je geen ei hebt gehad. groetjes
hoi hoi ik heb een vraagje heb dinsdagavond geklust en vanmorgen positief cb digitaal. wanneer is het beste om te klussen morgen ochtend of de avond en zaterdag??vanavond gaat niet man net geopereerd? wie o wie kan mij helpen?mvg beauty
nou het beste zou zijn vanavond, en anders morgen avond of evt. morgenvroeg. ik heb hier ook de ovutest van de cb gehad. ik gebruik ze niet meer. a ze zijn me te duur en b volgens de test had ik vorige keer geen ei. terwijl ik hem wel degelijk heb gevoeld zoals elke maand. helaas niet zwanger geworden. heb ze nu van zwanger&kids, gewoon makkelijk en helder.
Misschien had je teveel gedronken voor de testen. En je temp meten s avonds heeft niet zoveel zin, kan je niks uit opmaken denk ik
Ik vind mijn ei bijna nooit met die testen en ik gebruik ook de CB digital. Meer als uitzondering dat ik een keer een positieve test heb...
Nee doe het ook elke ochtend hoor (en avond) bij mij zit er ook savonds regelmaat in... Maar even een update geen ei kunen vinden, ben met dag 22 gestopt... nu maar afwachten wanneer ik ongi wordt, heb geen idee!!