Ik ben helemaal in de war mijn vriend is gesteriliseerd en we hadden het er toevallig over om de knoop eruit te halen afgelopen weekend ik weet niet waarom maar ik dacht woensdag ik test effe nou gewoon licht positief zelfde avond clearblue gedaan komt er 1 a 2 weken zwanger te staan vandaag kruidvat casette test gehaald komt er weer een lichte streep nou weet ik dat het een kans is van 1 op de 2000 dat de knoop zich vanzelf hersteld zou dit nou echt het geval zijn?
Nou ja, zolang er geen andere man in de buurt is geweest is er maar 1 mogelijkheid ! 😉Gefeliciteerd!
Haha nee dat is echt niet het geval 😂 Maar ik durf nog niet echt blij te zijn aangezien ik ook heb gelezen dat een cyste voor een vals positief kan zorgen😢
Dat zou inderdaad een mooi wondertje zijn, zeker omdat jullie t al besproken hadden Waar zit je momenteel in je cyclus? Kan het niet zo zijn dat de testen reageren op je LH-piek? Ik hoop natuurlijk dat het een zwangerschap is!! Spannend hoor!
Wat houd dat in lh piek? Wou maandag gaan testen kijken of de streep donkerder word En of er een weekkie bij komt te staan bij clearblue Oh en ik ben wel ong 2 weken overtijd
Dat is bijzonder zeg Ik vidn ze eigenlijk wel licht voor twee weken overtijd. Ben je regelmatig met je cyclus?
Nee mijn hele cyclus is in de war dus ik ken er eigenlijk ook niet echt wat van zeggen ook ik ben de 20ste van januari ondrr het mes gegaan waardoor ik bloedverlies had en toen tussendoor rond 12 febr 1 dag licht bloedverlies dus ik weet het helemaal niet meer
ja daar zou ik ook even van in de war zijn zeg. Maar de wonderen zijn de wereld niet uit toch? hopen dat het streepje mooi gaat oplopen
Wow dat zou echt een wondertje zijn! Hopelijk lopen ze mooi op. Hou wel in je achterhoofd dat het wel degelijk mogelijk is dat de testen op je eisprong reageren. Ik heb gelezen dat er een lid op het forum was die tijdens haar lh-piek ook een positieve digitale test heeft gehad. Even doortesten met kruidvat 2v5 en als ze oplopen is het een zwangerschap. Lopen ze af was het toch een lh-piek! Succes
Een lh piek, wordt gemeten met een ovulatie test. LH staat voor luteïniserend hormoon en deze stijgt vlak voor een eisprong. Nu wil een zwangerschapstest ook nog wel eens op dit hormoon reageren. Ik hoop voor je dat je zwanger bent Xx
Ik denk toch echt zwanger. Als je 3!!trsten hebt die positief aangeven is dat wel erg toevallig als ze alle 3 op je lh piek zouden reageren toch!??