Oh balen! Ik hoop niet dat die streepjes daardoor komen, dat zou zo jammer zijn. Heb je al gekeken naar hoe je je dieet aan kan passen en naar supplementen die je kan nemen? Bij mij helpt het wel echt, ik hoop voor jou ook.
Ja heb ik idd naar gekeken maar de gynaecoloog zegt dat dat voor mij geen zin heeft. even afwachten nu
Heb je dit vaker gehad? Positieve zwangerschapstesten en dat je niet zwanger was? Of heb je nooit eerder getest?
Gaf ze ook een reden? Ik kan me haast niet voorstellen dat het geen zin zou hebben, maar ze zeggen er inderdaad in ziekenhuizen niets over. Maar gynaecologen zijn geen voedingsdeskundigen Ik heb het niet eens aan de gynaecoloog gevraagd eigenlijk. Maargoed ik snap dat je nu even wilt afwachten.
Ik heb afgelopen maanden veel getest. op die predictor nog nooit een 2e streep gehad. Op die van de KV 2v5 wel eens een licht 2e streepje maar niet zo duidelijk als nu
Ik vroeg of het ook zin heeft om voeding ofzo aan te passen omdat ik dat gelezen heb. Toen ze ze ik denk het bijna niet. Meestal heeft dat alleen zin bij mensen met overgewicht en hoge suikerwaardes. Dat heb ik alle 2 niet. Dus ik weet het ook niet
Oh ik heb ook geen overgewicht! Suiker heb ik niet laten testen. Maar bijvoorbeeld van zuivel gaat je testosteron omhoog, dat staat los van dat overgewicht en die suikerwaardes. Niet dat ik je iets wil opdringen ofzo hoor, maar ik weet al 11 jaar dat ik pcos heb en pas 2 jaar dat er met voeding wat aan te doen is. Ik heb me altijd zo machteloos gevoeld en nu ik weet dat er met voeding iets aan te doen is heb ik eindelijk weer het gevoel dat ik het zelf in de hand heb. Eerder werd ik misschien 5 keer per jaar ongesteld, dat is nu denk ik 10 keer ofzo, dus het is echt verbeterd. Ik weet niet of ik cystes heb gehad, want ben pas vorige maand voor het eerst weer naar de gynaecoloog gegaan, maar ik heb ze nu in ieder geval niet.
Spannend voor je zeg. De streepjes zijn duidelijk, predictor was misschien nog net een dagje te vroeg. Maar 2 testen die duidelijk roze zijn lijkt mij geen toeval!
Er is zoveel variatie hij hoeft echt niet altijd meteen te knallen alleen als je streepje na een dag of 3 niet donkerder word klopt het niet maar een streep is een streep en dan ben je zwanger
Gevaarlijke uitspraak aangezien dat zeker niet altijd opgaat en ook niet voor elk merk geldt helaas. Daarmee doel ik dus niet perse op ts haar situatie, maar streepjes ontstaan helaas niet altijd alleen door hcg
Weer 2 testen gedaan. En deze 2 zijn weer positief. Alleen niet oplopend. Kan het zo zijn dat ik de vroeg met testen ben met de CB?
Ik vind ze wel iets duidelijker hoor, vooral de kv. Hcg heeft geloof ik 48 uur nodig om te verdubbelen, dus hoogstwaarschijnlijk is hij morgen nog donkerder. Maar ik geloof zeker dat je zwanger bent hoor, ik durf je wel te feliciteren