In de war! Wie kan helpen?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Walleke, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Walleke

Walleke Lid

17 sep 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het niet meer. Ik heb normaal gesproken hele duidelijk kaartjes. Nu was deze maand mijn eisprong al later dan gewoonlijk. Vervolgens stijgt de temp dan wel, maar niet zo hoog als normaal (= 37.2 / 37.3). Vrijdag (8DPO) daalt ie, daarna de hele dag heel licht bloedverlies. Ik denk, 't is gedaan. Zaterdag temp weer omhoog. 's Morgens nog 1 druppel, daarna niets. Zondagochtend weer een druppel, verder niets. Vandaag zelfde verhaal. Word er helemaal gek van. Herkent iemand dit?
    Alvast heel erg bedankt!

Ben nieuw en weet niet goed of het gaat lukken met de link.

1f0f91 Ovulation charts on FertilityFriend.com

2. Het is misschien ook wel makkelijk om een ouder kaartje erbij te selecteren om te delen op je FF homesite?

Je temp is voldoende gestegen om een eisprong aan te duiden, daar zou ik me geen zorgen om maken. Die dip kan van innesteling zijn, maar dat kan dan alleen een zwangerschapstest vertellen. Ik zie dat je nu 11 DPO zit, nog een paar daagjes spannend. Hoe lang is je luteale fase normaal?
    Kan trouwens best zijn dat je temp net iets lager is omdat het weer ook minder warm is geworden. Sommige vrouwen reageren daar erg op. ;)

3. Walleke

Walleke Lid

17 sep 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Babyengel,
    Bedankt voor het reageren en gefeliciteerd met je zwangerschap. Mijn luteale fase is altijd 12 dagen, dus ik ben heel erg benieuwd wat er morgen nu weer gaat gebeuren. Zowel wat temperatuur betreft als het spotten. Ik heb er nu in ieder geval maar bar weinig vertrouwen in. Ook al vanaf 7DPO een zeurende buik.
    Ik wist trouwens niet dat je lichaamstemperatuur ook met de weersomstandigheden te maken konden hebben. Goed om te weten!

4. Walleke

Walleke Lid

17 sep 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina