In de war

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lily078, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lily078

lily078 Nieuw lid

10 sep 2008
    1
    0
    0
    Hoi,

Ik ben sinds 4 maanden gestopt met de pil. De eerste 2 menstuaties kwamen precies op tijd. Daarna was ik 3 weken te laat en vanaf die datum heb had ik mijn eisprong berekend. Eergister hoorde m'n innesteling volgens de berekening te zijn, maar ik kreeg die dag alleen een miniscuul beetje bloedverlies met kramp en de dag erna was het weer over. Voor de rest heb ik niet veel last van ongemakken.
    Was dit gewoon een verdwaalde menstruatie of kan ik over een weekje ofzo misschien toch een test doen?

Groetjes,

Lydia

2. Hoi Lydia,

Je kan pas een innesteling hebben gehad als je bevrucht bent, dus het lijkt me moeilijk om je innesteldag te berekenen.
    De innesteling is meestal zo na vier dagen van de bevruchtiging en je kan er een beetje bloedverlies van hebben.

Liefs,
    Einad

3. Loesje80

Loesje80 Lid

10 sep 2008
    80
    0
    0
    Hoi Lydia,

Ik heb vorige week dinsdag, precies op de dag dat de innesteling volgens de calculator plaats zou moeten vinden- een paar druppels bloed verloren... en check nu mijn banner!
    Ik zou het echt even afwachten en bij het uitblijven van je menstruatie, gewoon een test wagen!

Succes!
    Liefs loesje

Deel Deze Pagina