vieze smaak in mond: zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anna78, 16 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna78

anna78 Lid

16 sep 2008
    14
    0
    0
    hoi hoi, heb me net nieuw aangemeld op deze site. Mijn man en ik zijn 'bezig' voor een tweede kindje, we hebben al een zoontje. Nu moet ik deze week ongesteld worden (do-vrij) en ik heb sinds afgelopen zondag zo'n enrom smerige smaak in mijn mond! Ik had pistache nootjes gegeten en dacht dat er een rotte tussen zat, maar ik heb die smaak nu 3 dagen later nog steeds.
    Toen ik op internet ging zoeken kwam eigenlijk al gauw het woordje 'zwanger' tevoorschijn en dat maakt me blij.
    ik heb dit kwaaltje bij de vorige zwangerschap niet gehad dus ik wist niet dat dit met zwanger zijn samen KAN hangen.
    Ik ben nu toch wel benieuwd of het nu al zo ver is....?
    Voel verder eigenlijk niks geks...

Iemand ook ervaring hiermee, zonder dat je weet of je nu wel of niet zwanger bent?

groetjes
    Anna

2. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Heb ik de vorige cyclus ook gehad een dag of 4 maar was niet zwanger helaas,dacht ook echt dat het daar mee te maken had!
    Maar ga het voor jouw wel hopen!

3. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hier nog iemand die dit regelmatig gehad heeft...maar helaas ook niet zwanger:(

Succes, liefs Deb

4. anna78

anna78 Lid

16 sep 2008
    14
    0
    0
    hoi!
    ik moet zeggen dat het steeds minder wordt die vieze smaak, echt raar.
    moet dan ook morgen of vrijdag ongesteld worden, dus het zal wel weer niks zijn :(

I'll keep in touch,
    groet,
    Anna

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik had het bij mijn eerste zwangerschap ook heel erg, maar na de bevalling bleek ik dit ook te hebben in de week voor mijn nod, dus het zei bij mij helemaal niks. Helaas voor jou, nu ben je nog niks wijzer.

Deel Deze Pagina