In de war

Discussion in 'Zwanger worden' started by Liz21, Feb 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liz21

Liz21 Bekend lid

Oct 9, 2008
    500
    0
    0
    Ik ben helemaal in de war. Snap helemaal niets van mijn lichaam :(
    Ik heb als sinds de laatste dag van mijn laatste menstruatie ongiekrampen en steken in mijn buik. Ook sinds vorige week pijn en steken in mijn borsten. Sinds een week ben ik ongelooflijk down en sinds 2 dagen wat misselijk. Ook heb ik veel last van hoofdpijn.

Nu wilde ik eigenlijk weten of het kan dat ik heel vroeg mijn eisprong heb gehad. Dus al rond dag10 van mijn cylus? Echter pas gisteren vond ik wat gelig, korrelige afscheiding. Of is dan deze week mijn eisprong geweest?
    Wie o wie kan me wat duidelijkheid brengen want ik kan er geen peil meer optrekken.
    This net of ik elke moment geveg ongie moet worden en dit voel ik al de hele maand.

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hey meid..

theoretisch gezien kán je je ei op dag 10 hebben, al is dit wel erg vroeg..
    je ei groeit gemiddeld 2 mm per dag.. dus het zou kunnen, alleen dan zou je ongeveer een cyclus van 24 dagen of korter hebben..

waarom probeer je niet een keer ovutesten? dat kan de oplossing zijn voor je eisprong te vinden bij een onregelmatige cyclus
    mijn cyclus is ook erg onregelmatig en gebruik ook ovulatietesten en daardoor weet ik precies wanneer mijn eisprong is, en dus ook de duur van mijn cyclus

liefs Daantje

3. Liz21

Liz21 Bekend lid

Oct 9, 2008
    500
    0
    0
    We hadden ons ook voorgenomen dat als het deze maand niet raak is om aan ovulatietesten te gaan beginnen. Gaan we de natuur eens een beetje helpen!

Wel viel me straks heel erg op toen ik naar het toilet ging dat mijn krampen uitstraalde naar mijn liezen en bovenbenen. Beetje spierpijnachtig gevoel. Het is niet leuk elke maand weer dat wachten! Gelukkig ben ik niet de enige!

4. valhalla

valhalla Niet meer actief

Ik wist ook vrij snel dat ik zwanger was, althans ik vermoedde het. Aderen in mijn borsten waren knetterblauw en na drie weken ofzo voelde ik steekjes (soort zenuwtrekjes) rechts van mijn buik, heel laag.

Ik bleek ook 5 dagen langer zwanger te zijn met een cyclus van 28 dagen, dus vroeg je eisprong hebben kan wel.

Helaas kan he-le-maal niemand je duidelijkheid geven, die heb je pas over een dag of 11. Je lichaam kan je zo voor de gek houden! Of juist niet. Succes, ik hoop dat je snel zwanger bent!

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

Jul 21, 2008
    6,665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    mijn kortste cyclus was 24 dagen...en dat is ook gelijk die waarin het raak was...verder had ik er ook van 25 dagen.

Dus het kan idd!

6. manonn

manonn Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    1,659
    0
    0
    Ik heb die klachten die jij beschrijft ook gehad.
    Pff, kl**** he!
    Succes ermee :)

7. Liz21

Liz21 Bekend lid

Oct 9, 2008
    500
    0
    0
    Ik probeer me steeds voor te houden dat het niet zo is. Maar het is moeilijk te negeren als je steeds klachten hebt. Ben vandaag de hele dag misselijk geweest en mijn (.)(.) jeuken heel erg. Ook heb ik last van diarree?! En dan duren 10dagen lang......Laat ik maar van het ergste uitgaan, dan kan het altijd meevallen ;)

Dank voor jullie reacties.

Share This Page