hallo allemaal ik had een vraagje ik heb 5 feb een mk gehad (was 5 weken) is op donderdag begonnen en dinsdag was het helemaal gestopt. omdat ik me nog steeds zwanger voelde hebben we de 17 een test gedaan en die was positief,de volgende dag kreeg ik in 1 x hele licht bloedverlies donkerbruin en af en toe ook rood nu een dikke week verder heb ik het nog steeds maar geen menstruatie klachten allen wat gezeur in me buik ik weet niet meer wat ik moet denken en de gyn belt ook maar niet voor een afspraak want het is zo druk ik durf nu geen test meer te doen maar weet verder ook niet meer hoeof wat ik hoop dat dr iemand is die advies heeft ofzo groetjes een verstooit catje
Gewoon je huisarts bellen! Ik heb net in een ander topic mijn verhaal geschreven. Misschien heb je daar iets aan. Succes in ieder geval!
he catje, ik denk dat je er ook rekening mee moet houden dat de miskraam niet helemaal compleet is... of heb je een controle echo gehad? Sterkte!
Ik zou de gyneacoloog zelf terug bellen voor een controle echo , misschien ben je wel niet alles kwijt ......
hey allemaal bedankt voor jullie reactie ben inmiddels wel bij de gynacoloog geweest en die heeft met een inwendige echo gezien dat de misrkaam volledig was maar dr was nog wel wat bloed dus heb nu pillen voor een chemische curretage en dan is het met 2 weken helemaal ''klaar'' en kunnen we overnieuw beginnen ik ben aan de ene kant blij dat ik nu zekerheid heb maar het is toch rottig groetjes cat