in de war

Discussie in 'Miskraam' gestart door cat86, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cat86

cat86 Actief lid

16 okt 2008
    395
    0
    0
    thuiszorg
    hallo allemaal
    ik had een vraagje
    ik heb 5 feb een mk gehad (was 5 weken) is op donderdag begonnen en dinsdag was het helemaal gestopt.
    omdat ik me nog steeds zwanger voelde hebben we de 17 een test gedaan en die was positief,de volgende dag kreeg ik in 1 x hele licht bloedverlies donkerbruin en af en toe ook rood
    nu een dikke week verder heb ik het nog steeds maar geen menstruatie klachten
    allen wat gezeur in me buik
    ik weet niet meer wat ik moet denken en de gyn belt ook maar niet voor een afspraak want het is zo druk
    ik durf nu geen test meer te doen maar weet verder ook niet meer hoeof wat
    ik hoop dat dr iemand is die advies heeft ofzo
    groetjes een verstooit catje :confused:

2. 078mama

078mama Niet meer actief

Gewoon je huisarts bellen! Ik heb net in een ander topic mijn verhaal geschreven. Misschien heb je daar iets aan. Succes in ieder geval!

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    he catje, ik denk dat je er ook rekening mee moet houden dat de miskraam niet helemaal compleet is... of heb je een controle echo gehad? Sterkte!

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik zou de gyneacoloog zelf terug bellen voor een controle echo , misschien ben je wel niet alles kwijt ......

5. cat86

cat86 Actief lid

16 okt 2008
    395
    0
    0
    thuiszorg
    hey
    allemaal bedankt voor jullie reactie :D
    ben inmiddels wel bij de gynacoloog geweest en die heeft met een inwendige echo gezien dat de misrkaam volledig was maar dr was nog wel wat bloed dus heb nu pillen voor een chemische curretage en dan is het met 2 weken helemaal ''klaar'' en kunnen we overnieuw beginnen
    ik ben aan de ene kant blij dat ik nu zekerheid heb maar het is toch rottig :cry:
    groetjes cat

Deel Deze Pagina