hoi meiden hier even mijn vraag heb 2 jaar geleden een abortus laten doen op dat moment was het de beste keuze voor ons . nu daarop volgend heb ik 3 miskramen gehad de verloskundige en de gynaecoloog weten dit niet moet ik het ze vertellen zodat ze misschien een idee hebben wat er mis kan zijn ? of zou het ermee te maken kunnen hebben waarom het nu keer op keer weer mis gaat? groetjes naomi
zover ik weet heeft een abortus geen enkele invloed op een eventuele miskraam. ik zou het wel vermelden bij verloskundige en gynaecoloog, het is toch een zwangerschap geweest.
mijn vriendin is ook na haar abortus gewoon zwanger geworden. mischien een domme vraag maar is een abortus niet het zelfde als een curettage? hier zijn toch al aardig wat mensen die een curettage hebben ondergaan en daarna weer zwanger zijn geraakt.
ik zou de miskraam wel melden bij de gynaecoloog. maar abortus hoeft niet perse dat heeft niks met de miskraam te maken
Nee hoor dat staat er los van, tenzij er met de abortus iets mis is gegaan maar dan had je dat zeker gehoord van de gynaecoloog. Ik zou het wel melden bij je gynaecoloog/verloskundige, dit ivm de onderzoeken die ze vaak doen als je drie miskramen hebt gehad, zoals chromosonen-onderzoek, stollingsproblemen, etc. Veel sterkte! liefs lila
hey lieverd zou het even met je gynaecoloog er over hebben als je weer na haar toe moet kunnen beter alles weten zodat ze overal van uit kunnen gaan he denk aan je meis en klusse he vandaag je eisprong toi toi