hallo Eerder schreef ik al een topic over vervelende ervaringen met Dr van der Z.. van de poli gyn van het refaja Stadskanaal. Nu had ik op 30 april weer een nare ervaring met deze man..(echt bij het onbeschofte af. Hij weigerde me te behandelen (IUI-D) En ik heb besloten alles op papier te zetten. Juist omdat ik ook andere dames in de wachtruimte heb gesproken die nare ervaringen met hem hebben of hebben gehad. deze man is het niet waard het vak uit te voeren... Al zullen er ongetwijfeld mensen zijn die wel met hem door 1 deur kunnen. Ik heb as dinsdag een gesprek met de directie van het refaja ziekenhuis. Ik zal daar in eerste instantie alleen mijn eigen verhaal doen. Wel zal ik daar aan geven dat ik meerdere verhalen van hem heb gehoord. Ik ben zelfs bereid samen met anderen een grotere klacht neer te leggen, maar zoek dan wel lotgenoten. mensen mogen me Pb-en en daarna kunnen we mailen. Wie dus zijn of haar verhaal kwijt wil, neem dan contact met me op. ook meiden die in okt al mail contact met me hadden nodig ik opnieuw uit. Uiteraard zal alle info vertrouwlijk worden behandeld.