Jonge zs of leeg vruchtzakje?

Discussion in 'Miskraam' started by Zomerrr, Jul 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Afgelopen vrijdag in het ziekenhuis geweest omdat ik begon met bloeden.Wat ik overigens nu nog steeds doe.
    Inwendige echo gehad en dat kon 2 kanten op zei de gynaceoloog of het was een leeg vruchtzakje of het was nog een hele jonge zwangerschap. Heb wel altijd een regelmatige cyclus gehad en op de dag dat ik ongesteld moest worden was de test gelijk positief.
    Zou nu 8 weken moeten zijn en afgelopen vrijdag zei ze dat het niet ouder kan zijn dan 5 weken.
    Wie heeft dit ook gehad en hoe is het bij jullie afgelopen?

2. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    Hoi hoi,
    Wat vervelend dat je zo in onzekerheid zit!
    Ik heb bij mijn 2e zwangerschap een echo gehad met 6+5 in verband met bloedverlies vanaf vierenhalve week, toen bleek het vruchtje niet groot genoeg. Het hartje klopte al wel goed en stevig. Het vruchtje was ongeveer gelijk met 5+2... ik wist precies wanneer m'n ei was geweest en 13 dgn daarna had ik een knaltest, dus er was niet veel ruimte voor een eventuele minder verre zwangerschap... 2 weken later mochten we terugkomen en toen bleek dat het vruchtje nog gegroeid was baar de termijn van 7 weken, maar dat het hartje gestopt was...

Ik hoop voor jou op een betere afloop! Maar eerlijk gezegd vind ik het verschil van 8 weken zwanger of een prille zwangerschap wel groot... Ik hoop dat ik het mis heb en dat jullie een plakbeebje mogen hebben!!

3. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Ik heb er inderdaad ook steeds minder hoop in ook al wil je het niet.
    Ik voel me heel erg zwanger en kan me niet voorstellen dat het miss donderdad allemaal in duigen valt.
    We zijn ook zolang bezig geweest om zwanger te worden:(

Bedankt in ieder geval voor je reactie!

4. snelly

snelly Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    1,854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Hey Zomerrr wat een onzekerheid, Heb het 2x meegemaakt en dat was dus geen goed bericht. Maar heb ook 2x meegemaakt na 2 goede echo's met hartje dat het toch mis was gegaan, Het is gewoon spannend en onzekerheid.

Je hoort nog wel eens succesverhalen hoor, maar sorry als ik heel eerlijk ben ziet het er niet positief uit ook omdat je vloeit.

Hoop dat het donderdag er positief uitziet.

Succes

5. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Vandaag weer heel veel bloed verloren ik weet het allemaal niet meer. Wat erg die onzekerheid tot een donderdag:(

6. wendytjuh1982

Jun 28, 2011
    9
    0
    0
    kapster
    Den haag
    misschien ben je toch iets minder ver dan je denkt? wat voor bloedingen heb je? met stolsels? en heb je krampen? ik dacht dat ik 2 weken verder zoiu zijn maar dat ben ik ook niet en vraag me niet hoe dat kan haha maar ik heb met 6wkn een echo gehad en ze vertelde me dat het vruchtzakje leeg was en miskraam zou krijgen dit was op een donderdag en maandag moest ik terugkomen v controle en als het niet vanzelf eruit was gekomen ik gecurriteerd zou worden, maandag was het niet eruit wel bloedingen echo gehad en daar was mijn hartje!!! heb nog steeds bloedingen maar dat is een hematoom in de baarmoeder. word veel gecontroleerd nu gister echo gehad en was 7 wkn en 2 dgn ongeveer dus het kan ook goed gaan... zou gewoon voor de week erna een echo eisen dan weet je direct waar je aantoe bent meis. het kan idd alle kanten op dus het enige wat je kan doen is afwachten... sterkte liefs wendy

7. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Hee Wendy

Het begon vrijdag met helder rood bloed daarna werdt het bruin achtig en nu weer rood. Zaterdag 1x een ''stolsel'' verloren.
    Het voelt vaak net of ik ongesteld ben van die vervelende krampen en pijn in mijn onderrug
    Bedankt in ieder geval voor je reactie!
    Zo geloof ik er weer wat meer in.

Liefs, zomerrr

8. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

Jun 15, 2011
    656
    2
    18
    Female
    Tilburg
    hai dames..

Ik kwam op dit forum kijken omdat ik in een ernstige onzekerheid zit.. Vorige week ontdekt dat ik zwanger was en volgens mijn berekening zou ik nu 6 weken en 5 dgn zijn! Afgelopen vrijdag avond een bloeding gehad (helderrood, heel even en geen krampen).. Gister naar de VK gegaan en die stuurde me door naar het ZKH omdat ze het niet goed genoeg zag. Nu zag de arts in het ZKH wss 2 vruchtzakjes of 1 met een vlies erom heen.. Vanaf 6 weken kun je pas een hartslag, embryo en dooierzak zien en deze waren bij mij niet te zien. Ze dacht wel dat ze iets zag bewegen maar wist het niet zeker.. Ik ben pas in april gestopt en na mijn pil 1x ongi geworden zonder pil dus ze zei dat het ook kan dat ik pas 5 wkn zwanger ben.. Nu moet ik de 14e terug komen omdat ze dan met alle zekerheid kan zeggen of het wel of niet een kloppend hartje heeft.. Opzich lees je vaker verhalen van bloedingen. Het is niet goed maar het kan innestelen zijn, hematoom of wat dan ook. Ik heb heel even een bloeding gehad en daarna wat roestbruine afscheiding, geen stolsels, krampen of niets! De afscheiding is anderhalve dag weggeweest en soms is het een beetje te zien. Ik weet nu echt niet hoe ik me moet voelen ofzo.. Moet ik blij zijn en nog hoop hebben of maak ik mezelf dan blij met " een dode mus" ?? Heeft iemand anders dit toevallig ook ooit gehad of dit ooit gehoord? het is zo'n raar verhaal wat volgens mij haast niet voorkomt!

Ik hoor het graag van jullie eventueel.

lieve groetjes

9. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Steeds erger bloedverlies.
    Weet het niet meer hoor, kan niet wachten tot het donderdag is ook al zie ik er onwijs tegen op.

10. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Hee mayke1717

Snap volledig wat je mee maakt en hoe erg die onzekerheid is. Een bloeding hoeft niks te betekenen. Ik moet een donderdag weer terug ik hou je op de hoogte misschien heb je wat aan de info.
    Heel veel sterkte

Liefs, zomerrr

11. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    Klinkt niet goed meis... Ik blijf nog wel duimen hoor...

12. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Dit klinkt zeker niet goed...moeilijk hoor. In spanning afwachten...veel sterkte!
    Ik hoop echt dat het goed zit, maar zo te lezen denk ik dat je een miskraam hebt/krijgt..zoveel bloed, krampen en dan nog een echo die niet goed was...
    Sterkte!

liefs

13. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Wil iedereen bedanken voor de steun en dat sommige meiden even komen kijken hoe het er nu voor staat!
    Net wat stolsel verloren, maar even wachten wat me vriend er van vind. Hou jullie op de hoogte!

Liefs, zomerrr

14. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Veel sterkte meis!

15. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

Jun 15, 2011
    656
    2
    18
    Female
    Tilburg
    He zomerr..

Bedankt voor je reactie! Harstikke lief! Ik duim voor je en wens je nogmaals sterkte de komende 2 dagen! Rot he om zo te moeten wachten en in spanning te zitten!!

16. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    sterkte joh!

17. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik ben zelf bij de zwangerschap van Thirza 2,5 week terug gezet, maar testte ook pas 19 dagen overtijd positief, 9en ik had mijn ei getempt, dus daar lag het niet aan).
    In jouw geval, met wel een positieve test op 8 juni, denk ik echt dat het mis is, omdat je bij een positieve test toch minimaal 3 weken zwanger zou moeten zijn....

18. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Hee Rozemarijke,

De waarheid is inderdaad hard maar ga het wel steeds meer beseffen dat er een wonder moet gebeurren. Morgen om deze tijd weet ik al meer.
    In ieder geval bedankt voor je reactie!

Liefs, zomerrr

19. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

Jun 15, 2011
    656
    2
    18
    Female
    Tilburg
    @ Zomerr sterkte straks met de controle!..

20. raspberry

raspberry Niet meer actief

Sterkte straks! En zou idd wel heel fijn zijn als er wel een wonder is gebeurd!!!!

Share This Page