Dat heb ik weer HELAAS Pindakaas

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kiimmurd, 30 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

28 mrt 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    Hee dames ...
    Ik heb net voor de ckerheid een test gedaan voor een goed gevoel bij mij ..ben niet terleurgesteld maar het was negatief :( wat ik al dacht
    Maa nu heb ik die test gedaan en zit er in me urine slijm met bloed :rolleyes:
    is dat me ongesteld heid :(: weet iemand hier meer over of heeft iemand dit vaker gehad .... of een :idea: wat dit is alvast bedanktt

2. Niet meer actief

Dat is waarschijnlijk je ongesteldheid of weet je niet wat DAT is? snap je vraag niet zo goed, je test is negatief en je hebt nu een beetje bloed...lijkt mij iets wat je elke maand hebt gezien.. of bedoel je het anders?

Wanneer ben je aan de pil gegaan en heb je ooit wel een echte cyclus gehad voordat je aan de pil ging?

3. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

28 mrt 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    Nou ... ik ging dus die test doen toen keek in in me wc pot daar lag dus mijn urine + een klein beetje slijm met bloed ... ik ben ander half jaar geleden aan de pil gegaan ... en sinds dinsdag gestoptt

4. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hey Kimmurd,

Waarom wacht je niet totdat je menstruatie door breekt? Als je het op deze manier doet denk ik dat er een hoop teleurstellingen op je wacht.
    Je bent nog zo jong. Geeft jezelf de tijd. Niet zo stressen ;)

En ja, ik denk dat dat rood je komende ongi is.

Vanilia

5. Niet meer actief

dan ben je waarschijnlijk gewoon ongesteld geworden zeker als je een negatieve test hebt, volgende ronde weer, maar ik zou zelf even wachten tot je een goede cyclus hebt opgebouwd en tussendoor lekker klussen voor de lol :p (dan zal je zien dan gaat het vanzelf)

6. Kiimmurd

Kiimmurd Actief lid

28 mrt 2007
    200
    0
    0
    FulltimeMama
    Rotterdam
    Als ik maar plezier heb in de s*x :p
    Ik bedoel als het iets later komtt is het tog niet erg ik heb iedergeval een test die negatief is ...

7. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    hey Kiimmurd,
    het kan ook zijn als je slijm en/of bloed in je urine vind dat je blaasontsteking hebt.............zeker met de kombinatie van het klussen is dat heel erg goed mogelijk.
    Ik zou met een potje urine naar de huisarts gaan om dat even te laten nakijken. Dan heb je dat in ieder geval uitgesloten.

Groetjes kelly

8. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Ik denk ook dat je omgie er aan komt meis probeer jezelf niet zo in de stress te laten schieten

Deel Deze Pagina