In de war

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mamaloe1973, 29 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaloe1973

29 okt 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben net nieuw hier, ik weet niet of ik op de goede plaats mijn topic start, maar hier even mijn verhaal,

Ik ben mama van drie geweldige jongens uit twee eigen zwangerschappen, oudste is geadopteerd.

Je zou zeggen dat ik dan inmiddels wel weet wat de symptonen zijn, dus niet, neemt mijn lichaam me in de maling of niet?

Ik had afgelopen vrijdag mijn nod dag, maar werd niet ongesteld, had allerlei symptonen dat ik werkelijk meende zwanger te zijn, erge hoofdpijn, spierpijn in mijn kuiten, wat steken in mijn buik, ineens een vlaag van misselijkheid, meer naar toilet, mijn borsten werden voller en zachter, maar twee testen wezen uit dat ik niet zwanger was.

Gisteren kreeg ik bloedverlies en een kramperig gevoel, net als wanneer je ongesteld word, maar mijn borsten zijn tot nu toe nog steeds voller en af en toe steken in mijn borsten, en mijn temp. was vanochtend ook nog hoog 37.6, ik net een test gedaan, maar weer negatief, normaal moet je temp toch ook zakken zodra je ongesteld bent geworden?

2. Mamaloe1973

29 okt 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe kan het nou dat ik me echt zwanger heb gevoeld, en nog een beetje, maar je toch ongesteld bent geworden?
    Ik heb me niks verbeeld, was ook echt misselijk en veel naar toilet en hoofdpijn, allemaal dingen die ik ook had toen ik zwanger was in het begin...

Vind het een beetje raar zo of niet....

Alhoewel ik moet zeggen dat ik bij mijn jongste zoontje ook een dag ongesteld ben geweest en ik toch zwanger bleek te zijn, maar daar kwam ik weken later pas achter!

3. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    @ Mamaloe1973
    Is het bloeden nu dan weer gestopt? Dan zou je deze week nog eens kunnen testen. Ben je net gestopt met de pil? Dan kunnen de verschijnselen daarvan komen. "ontpillen" kan echt alle zwangerschapskwaaltjes geven die er zijn heb ik gemerkt en verdwenen bij mij langzaam na menstruatie.

4. Mamaloe1973

29 okt 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee is niet van ontpillen, slik niets, heb sinds een tijd een nieuwe vriend en met hem heb ik nog een kinderwens....

Ben gisteravond laat ongesteld geworden, en nu nog steeds, maar borsten zijn normaal nooit pijnlijk en vergroot, nu wel, en mijn temp is nog steeds zoals ik al zei hoog...

5. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    @Mamaloe1973
    Ja, dat is dan wel moeilijk. Maar het kunnen gewoon menstruatieklachten zijn, even afwachten tot na je menstruatie. Als het dan niet weggaat alsnog een testje. Volgens mij gebeurd het heel af en toe dat vrouw toch bloed ondanks zwangerschap, maar dan zou het wel stuk minder moeten zijn. Succes!

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Je temperatuur kan ook wel eens na je nod pas beginnen met dalen. Maar ik vind hem wel heel hoog. Heb je misschien een griepje te pakken?

7. Mamaloe1973

29 okt 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee heb geen griepje ofzo, voel me verder gewoon goed, maar het bloeden is nu alweer zo goed als over, heb nog wel kramperig gevoel net als met mensttruatie en mijn borsten blijven groot en hoge temperatuur.

Nouja, moet toch maar afwachten he, maar die onzekerheid bllllll.....

8. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    hhm helaas afwachten denk ik...
    kan zijn dat je iets later hcg aanmaakt, of iets trager...
    succes !!

9. Mamaloe1973

29 okt 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het!
    Ik sprak mijn moeder net, en van de zes kinderen had zij bij drie dat ze gewoon 4a5 dagen ongesteld werd en toch zwanger bleek te zijn.

10. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    jeetje spannend zeg.
    Het gebeurt wel eens dat vrouwen 9 maanden lang maandelijks bloeden.
    De kwaaltjes die je noemt heb ik iedere maand en iedere maand word ik toch weer ongesteld. Eerst had ik die ook nooit, maar ben toen alle kwaaltjes op gaan schrijven en kwam erachter dat er toch wel degelijk een vast patroon in zat. Nu neem ik ze voor lief en gebruik ik ovutesten zodat ik een beetje beter weet wanneer mijn ei en nod is.

Ik vind je temp ook wel erg hoog, ik hoop voor je dat het een zwangerschap is. 4 kinderen is ook onze wens!

11. eva10

eva10 Actief lid

20 aug 2012
    232
    0
    0
    Anders bel je even je huisarts op. Door middel van een bloedtest kan het ook bepaald worden!

Deel Deze Pagina