Ik heb nu al last van zeurende ongi pijn........is toch veels te vroeg om nu al ongi te worden. Of zal het toch misschien een innesteling zijn. Maar dat voelt toch niet hetzelfde als ongi worden of?
ik heb er ook al dagen last van, het gevoel van ongesteld worden.. maar ik hoef pas over een week ongi te worden. het schijnen wel symptomen te kunnen zijn van innesteling.
Spannend, wanneer was je eisprong? Dan kun je ongv rekenen wanneer je eventuele innesteling kan zijn.. Hoop dat je over n weekje dan n positieve test hebt! Succes.
Nee charmed geen idee......zit wel ongeveer een week voor nod. @baby lijkt me ook niks om dat altijd te hebben?
Ja precies....stom he! Weet wel dat ik bij de jongste ook eerder krampen had...die stopte een 2 dagen voor nod....dus nu hoop ik hetzelfde! Maar was het nu echt een ongi gevoel toen dat weet ik niet meer...
@Lov23 Ja laten we het beide hopen Ik moet zeggen dat het vandaag gelukkig beter gaat.. heb er nl. vanaf vrijdagavond al last van. wel nog last van mijn benen en hoofdpijn, de pijn in de onderbuik is een stukje minder. Ik ben alleen bang dat het toch weer niet is, ook omdat ik geen bloeding heb gehad of slijm (innesteling) en vaker negatief getest dus dan durf je er nooit meer vanuit te gaan maar ik kan volgende week pas testen nou..
Ik kreeg zelf pas dat ongi gevoel vanaf mn nod. Mn innesteling voelde meer als stekend aan de zijkant...
Ik heb waarschijnlijk vorige week zondag m'n eisprong gehad, had de dagen ervoor en die dag zelf dat zeurende gevoel. Bij zwangerschap had ik alleen vanaf 5 dagen voor nod een zeurend gevoel in m'n baarmoeder
Dus tijdens je eisprong? Ja zou ook nog kunnen......heb alleen nu ook wat last van mijn liezen. Weet wel dat ik dit de vorige ronde ook had en toen ongi werd. Maar ja het is nu nog zo vroeg in de cyclus he....
wat een gedoe allemaal he pff om gek van te worden en dan zo bang zijn om dadelijk weer teleurgesteld te zijn. @Lov23, heb jij ook geen bloeding/slijm gehad (eventuele innesteling)?
Sinds een paar maanden heb ik dat elke maand, zegt helaas niets! Natuurlijk hoop ik wel dat je zwanger bent!