Hoi meiden Moet t even kwijt hoor. Ben een dag overtijd en het is zoooo spannend nu! Mn buik zeurt wel maar verder voel ik niks..... Zaterdag testen als er nog geen ongi is. Dag 29 vandaag en daar ga ik eigenlijk nooit overheen..... Liefs een zenuwachtige dreamer
Ik heb slecht geslapen van de spanning en nee nog niks..... Dus zal ik t dan toch doen? Hihi Ben bamg voor n xtra teleurstelling......
Ik zou het gewoon doen.. anders hou je misschien hoop wat ook weer niet terecht is.. niet te hopen natuurlijk!.. maar why wait? Spannend!!!
Oke oke.... IK BEN ZWANGER!!!!! Whaaaa was helemaal in shock!! Goh wat ben ik blij en bang tegelijk! Nu 4,1 weken dus ik hoop dat de volgende acht weken snel mogen gaan!
Spannend hoor, ik hoop echt voor je dat het raak is! Zelf zou ik nog eventjes wachten met een test omdat ik ook bang zou zijn dat ik te vroeg zou zijn en misschien een negatieve test zou hebben. Is een moeilijk besluit maar je kan altijd een test doen en over een paar dagen nog eens toch?
Gefeliciteerd!!!! Ik zit in hetzelfde schuitje...Ben nu 2 dagen overtijd...Ik heb maandag een test gedaan maar die was negatief Ik wacht nu nog even tot vrijdag...als ik dat volhoud