Hej dames Ik had gister mijn nod, en had op 5 jan roze/rood met afvegen de volgende dag had ik een klein beetje bruine afscheiding en later weer roze/rood. Dit roze/rood was alleen met afvegen. Voor het bruin moest ik wel maandverband dragen. Vandaag veel roze bloed verlies! Het lijkt totaal niet op echt menustruatie bloed... Ik heb testen gedaan en die waren negatief. Ik heb wel veel hoofdpijn kramp last van me ogen en erg moe. Ik heb clomid en pregnyl gebruikt en kan pas beginnen met mijn nieuwe ronde als ik mijn periode heb. Maar moet ik dit nu rekenen als 1e menustruatie dag??? Ik ben het even kwijt Bedankt alvast
Dag 1 mocht ik pas rekenen als ik echt goed rood bloedverlies had. Bruinverlies telt niet mee en het weinige roze/rood zou ik dus ook niet meetellen. Pregnyl kan je menstruatie wel iets uitstellen. Hopelijk zet het gauw door en kan je door met je volgende poging. Succes!
Dank je wel ik verlies nu alleen roze. Ik hoop zo dat het doorzet of een positieve test natuurlijk maar die kan ik wel vergeten denk hihi
Helaas de volgende ronde hier ik verloor heel veel roze bloed al 3 dagen lang en nu eindelijk rood! We kunnen dus weer verder