Hoi Vandaag zou ik ongi moeten worden maar tot nu toe helemaal niks en meestal begint het zodra ik wakker ben. Test al vanaf vrijdag lichte streepjes op de kruitvat testen om gek van te worden ziet ze binnen 5 min en langzaam aan worden ze donkerder. Zijn de kruitvat 2 voor 5 euro Vanmorgen ook een test gedaan en ja hoor weer een licht streepje. Krijg hem niet op de foto helaas. Vanmiddag ga ik de andere doen om te kijken hoe of wat. Augustus spiraal laten verwijderen en 27 augustus men ongi gehad. Hebben meerdere meiden van die vage streepjes op de testen zelfs mijn vriend ziet ze elke x en dat zegt al heel wat.
Probeer toch een foto te maken waarop al je testen staan. Er zijn hier goede tuurders! En als je al bijna een week lichte streepjes hebt en je zit rond je NOD, kun je gemakkelijk een CB Digitaal met wekenindicator doen. Gelijk duidelijkheid! Aan de hand van je bericht kunnen wij niet zeggen of je zwanger bent of niet helaas.
Waarom haal je niet gewoon een andere test of direct een CB? Heb je wel wat meer zekerheid als je ongesteldheid niet aanbreekt.
Lopen je testjes wel op? Of blijven ze even vaag anders inderdaad even een digitale halen, die met wekenindicator heeft maar evenveel hcg nodig als kruidvat Ik duim mee voor je
Dat is niet helemaal waar,want ik had op 9 dpo al een duidelijk niet te missen streepje op de kV en toen was de cb nog negatief.10 dpo,een nog duidelijker streepje op kV,en cb wel positief.
Zijn allemaal licht ene is iets donkerder als de andere. Krijg ze eigenlijk ook niet echt op de foto helaas. Had zaterdag testpoint gedaan en ook een streep had hier ook een foto van geplaatst toen. En heb er meerdere gedaan en op allemaal hetzelfde.
Even een paar dagen wachten dan .. ik testte bij m'n 2de zwangerschap ook pas veel later echt positief Zolang je menstruatie uitblijft is het een goed teken Anders gewoon bloed laten prikken, dan weet je exact hoeveel hcg er in je bloed zit
Hoi. Nog geen ongi en niet meer getest vandaag of morgen nog 1 doen. Hoe men cyclus precies nu loopt weet ik niet in augustus spiraal laten verwijderen en 27e ongi geworden. We wachten het gewoon af. Al maken die vage testen je wel erg onzeker en verwarrend. En vind de testen ook niet meer wat het was van de kruitvat.