Super dat jullie al snel reageren! "In het echt" zie je t ietsje beter maar t is echt heel vaag. Had natuurlijk ook nog zo n vroege test gedaan maar die was negatief.. Maar hier lijk ik echt iets te zien. Het is kv2v5
Ik ga zo naar n vriendin die weet dat we bezig zijn, mag ze ff kijken in het echt! 😁 maar dat jullie t zien geeft me iig een goed gevoel!
Nu net toch nog 1 gedaan maar nu weer niks! Denk dat t niet helemaal klopt, over paar dgn toch nog maar een keer kijken.
Thx voor t meekijken! Ik ga toch morgen met ochtend urine testen en is de kv2v5 dan wit, dan hou ik op met testen tot nod!
Poeh... heeeeeeel licht lijk ik wat te zien maar durf er nog niks zinnigs over te zeggen. Waarom doe je over 2 dagen geen predictor early? (Ik lijk inmiddels wel een PR dame van Predictor )
Nou Alva, in mijn woonplaats is die gewoon NIET te krijgen.. die nieuwe dan he.. Alleen nog maar die oude versie.. Heb 1 etos gevonden waar hij wel is.. maar hopeloos zeg haha want hoor ook veel goede verhalen erover.. maar na 3 drogisterijen vond ik t genoeg voor vandaag,,,,
Op je test in het negatief meen ik toch wel lichtjes wat te zien. Op de eerste foto zie ik het alleen niet. Anders over 2 dagen nog een keer een testje doen ? Hopelijk is die dan duidelijker