Hey meiden, Ik wordt net als een hoop anderen hier gek van onzekerheid. Ik ben al bijna een jaar van de pil af en toch altijd regelmatig ongesteld. Ik wordt het altijd op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip. Ik voel het aankomen en weet daardoor precies wanneer het tijd is om de tampons weer uit de kast te toveren. Vorige maand was ik 5 dagen overtijd en daarna werd ik toch ongesteld. Ook duurde het toen een volle week voor het weer voorbij was. Nu ben ik al 10 dagen overtijd en nog niets te merken. Sterker nog, door hoe ik me voel krijg ik steeds meer het idee dat ik zwanger zou zijn. Ik heb al 2 testen gedaan en die waren beide negatief. Dit zijn de dingen waar ik last van heb; Verschrikkelijk moe Rommelige buik (niet zoals ongesteld) Puistjes (het lijkt oorlog in mijn gezicht) Last van mijn onderrug Last van mijn ogen Hoofdpijn die maar niet weg wil gaan sinds de laatste dagen Honger, eet veel meer dan anders Misselijk met vlagen (niet gespuugd, dit is al jaren geleden) Duizelig soms Vollere borsten Gevoeligere en soms pijnlijke tepels Ik snap er niks meer van en het wachten maakt me zo onzeker. Ik ben bijna 25 jaar dus de overgang zou het niet moeten zijn, ben niet meer gestrest geweest dan anders, mijn routine of wat dan ook is niet veranderd. Als ik niet zwanger ben, wat kan het dan nog zijn? Wat denken jullie? xXx Poentje
Anders moet je eens bloed laten trekken. Dat geeft 100% zekerheid. Ik ken verhalen waarbij de zwangerschapstesten negatief aangeven en toch waren die vrouwen zwanger... Ik duim voor een positief resultaat!