Heb ik te vroeg getest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tinkerbel14, 5 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbel14

29 feb 2016
    11
    0
    0
    Zoetermeer
    Hallo allemaal, ik ben bang dat deze vraag al vaker is gesteld, maar ik zou graag wat recente verhalen en reacties willem lezen,
    Wij zijn nu 7 maanden bezig met het zwanger worden, ik kan het vrij moeilijk los laten en iedere maand sta ik weer met een negatieve test in me hand, wordt er soms zo verdrietig van maar gelukkig kan ik het ook wel vrij snel weer los laten! Maar mijn vraag is nu, ik heb vanmiddag een test gedaan (action test) helaas negatief!! Nou heb ik net zitten tellen en is het vandaag 11dagen na mijn eisprong, heb ik dan te vroeg getest? Of is er 11dagen na eisprong al genoeg hcg in je bloed om positief te testen?
    We willen zooo graag een kindje en ik hoop zo dat het deze x raak is, vanmorgen stond ik trouwens op met menstruatie krampjes maar dat wss na 2uurtjes weer weg.
    Alvast bedankt voor de reactie xxx

2. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.092
    113
    Vrouw
    Hoi!! Het is heel verschillend, zoals ik hier lees.. Ik heb op 10dpo getest en negatief.. was echt spierwit. Ik mag nu pas van mezelf op 14dpo testen (as zaterdag). Het is afhankelijk van de innesteling, en in welke snelheid jouw lichaam hcg aanmaakt. Niet voor niets wordt geadviseerd om vanaf 14dpo te testen, dat is een gemiddelde.. Er zijn zelfs verhalen van vrouwen die op 14dpo negatief testte en 2 dagen later wel positief..

Iedereen is uniek!

3. Tinkerbel14

29 feb 2016
    11
    0
    0
    Zoetermeer
    Als eerste bedankt voor je reactie, pff ik weet wat je mee maakt, ik ga ook zaterdag nog 1x testen met ochtend urine, ik heb er nog hoop in dat het gelukt is, ik hoop het ook voor je! Ik zal zaterdag een berichtje plaatsen met de uitslag, zou het leuk vinden als je ook laat weten hoe het bij jou afloopt, zal duimen voor je, hoelang zijn jullie bezig als ik vragen mag? Hihi gr

4. Rayna2010

Rayna2010 Lid

16 mrt 2014
    43
    15
    8
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoi
    Bij mij precies het zelfde zat vandaag ong 10 dagen na mijn eisprong en heb getest.. Negatief..
    Heb ook besloten om zaterdagochtend pas weer te testen..

5. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond het ook moeilijk het wachten... Bij de zwangerschap van m'n dochter testte ik 1 dag voor nod (Kruidvat test) en deze was negatief, 2 dagen na nod (Kruidvat test) heel licht positief en 4 dagen na nod werd de clearblue ook positief. Ik denk dat het per persoon verschilt hoe snel je hcg aanmaakt. Sterkte met het wachten en hoop dat je/jullie toch binnenkort een positieve test in handen hebben!

6. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.092
    113
    Vrouw
    Ik ben nu een jaar bezig met ontpillen, en nu 2 maanden gestopt met anticonceptiemiddelen. Niet lang dus en helemaal nieuw met alles!

Spannend, zit je zaterdag op 14dpo? Ik kan morgen niet testen ben nu een weekendje bij mijn ouders op bezoek, ik test zondag en laat het dan weten! Ik had veel last van mijn maag afgelopen dagen maar nu is het komen en gaan met krampjes, soms misselijk en na iedere activiteit moe, maar ben me er ook heel bewust van dat dit zoveeel oorzaken kan hebben! Nietszeggend dus.. zo lastig!!

7. Tinkerbel14

29 feb 2016
    11
    0
    0
    Zoetermeer
    Goeie morgen allemaal lief al jullie reacties voel me soms zo alleen over deze dingen, al mijn vriendinnen zijn zwanger of hebben kinderen en me vriend zegt steeds laat het los het komt vanzelf, maar goed, ik test zondag ochtend dan zit ik op dpo 14 , ik heb alleen zere borsten en beetje menstruatie krampen verder voel ik me normaal, ik hoop voor ons dat het raak is deze x leuk dat jullie het ook laten weten

2maanden is nog vroeg indd komt vast goed 😃

8. Tinkerbel14

29 feb 2016
    11
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat leuk een meid😍 geniet ervan lindsayS xxx

Deel Deze Pagina