Help! Geen idee of dit in dit topic hoort. Ik heb een dochtertje van 10 maanden, ik en mijn partner gebruiken geen anticonceptie (alleen condooms) we willen graag nog een tweede kindje maar het zal ook niet erg zijn als dit bijvoorbeeld nog een jaar duurt. Nu had ik afgelopen woensdag al ongesteld moeten worden. Sinds dat ik ongesteld ben heb ik altijd een cyclus van 28 dagen. Maar tot vandaag nog geen ongesteldheid te bekennen.. Al 2 testen gedaan maar allebei negatief. Jullie enig idee wat dit kan zijn?
ik zou nog even afwachten. je kan ook zomaar zonder reden een cyclus overslaan, dus alles kan natuurlijk
Ja ik heb dit dus nog nooit gehad.. vanaf wanneer is t verstandig om even langs de huisarts te gaan ofzo?
Ik heb dit ook gehad toen mijn zoontje 9 maanden was. En heb toen 1 maand overgeslagen. Heb wel toen ik een week overtijd was m'n huisarts gebeld en die zei dat ik nog een maand moest wachten tot m'n volgende cyclus. Mocht ik toen nog ongi worden, moest ik weer bellen. Maar uiteindelijk.kwam het wel weer. Dus bij twijfel gewoon ff bellen.
Een vraagje: weet je zeker dat je je eisprong op die datum hebt gehad? Anders kan het natuurlijk ook zo zijn dat je deze keer een latere eisprong had en dus ook later kunt zijn bevrucht waardoor alles ook is verschoven. Ik zit namelijk met hetzelfde, alleen ben ik nu 5 dagen overtijd. Ik heb wisselende cyclussen (zie onderaan mijn bericht) en moet dus altijd ovulatietesten gebruiken om te weten wanneer ik een eisprong heb. Ik was op 2 juli ongesteld, op 22 juli had ik mijn eisprong volgens de testen (niet na 2 weken dus maar pas na 3) en daarbij 14 dagen op tellende (de tijd die nodig is voor het eitje om te kunnen innestelen) is 5 augustus. Toen testte ik echter negatief. Heb daarna eigenlijk niet meer getest maar ben nu nog steeds niet ongesteld. Ga morgen dus nog een poging wagen. Ben nog nooit eerder zwanger geweest dus ik weet niet wat ik zou moeten voelen, maar ik voel minder dan wanneer ik ongesteld zou moeten worden en dat lijkt mij juist niet. Maar ik hoop maar niet al te veel, heb al vanaf januari negatief getest dat het "normaal" begint te worden. Hoop voor jou dus dat je test ook nog op een later tijdstip misschien wel positief uitpakt en dat je anders wel snel ongesteld zult worden om duidelijkheid te krijgen. Ik hoop er zelf ook op
inmiddels 13 dagen over tijd.. nog steeds geen ongesteldheid te bekennen en 2 dagen terug nog steeds een negatieve test kan het dat je zomaar een cyclus overslaat ofzo? ik heb dit echt nog nooit gehad. word altijd keurig na 28 dagen weer ongesteld, hooguit een dag later.
Ja dat kan zeker zomaar ineens zonder reden gebeuren. Leuk hé een vrouwenlichaam. Zo mysterisch als de pest en doet nooit wat we willen haha