15 dagen over tijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Abbyy, 15 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Abbyy

Abbyy Nieuw lid

15 aug 2016
    2
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Hallo lieve mensen,

Zoals het onderwerp zegt... Ik ben ondertussen al 15 dagen overtijd. Sinds vorig jaar Januari ben ik gestopt met de pil. Sinds dien altijd een cyclus tussen de 26 en 30 dagen.
    Ik heb 4 negatieve testen, meerdere malen per dag menstruatie krapjes, ontzettende hormoonbom. Veel honger, en vorige week in de middag ontzettend overgegeven.

Wat moet ik hier nu mee? Ik heb nog nooit een menstruatie overgeslagen, ik dacht dat het eindelijk raak ws, maar testen zeggen toch echt van niet. (Kv 2v5 na afleestijd een mini streep, indroogstreep? en cb digital)
    Ik ben trouwens 26.

Bedankt dames!

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.044
    17.015
    113
    Pfff, vervelend! Je menstruatie kan altijd eens uitblijven door bijv stress. Ben je zeker van een eisprong deze ronde?
    Heb je een foto van je test? Misschie kunnen we eens meekijken :)

3. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    idd wat Sao zegt je kunt een cyclus overslaan. Als je zeker bent van je eisprong ( ok al heb je een piek wil niet zeggen dat je ei daadwerkelijk springt)
    Als je werkelijk 2 weken over tijd bent had je nu inmiddels al wel een lichte streep/streep moeten hebben

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dit dus.

Sowieso als je zelfs al moet overgeven door vermoedelijke zwangerschapssymptomen, dan moet je HCG (wat de klachten veroorzaakt) al zo hoog zijn dat dit duidelijk te zien moet zijn op een test.

5. Abbyy

Abbyy Nieuw lid

15 aug 2016
    2
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Bedankt voor jullie reacties. Ik ben (helaas) ongesteld geworden. Was echt even schrikken, negatieve testen maar geen menstruatie.

Volgende ronde maar weer een keer proberen :)

Deel Deze Pagina