ik sta als een gek te fotograferen hihi momenteel beter dan dat komt het er niet op ik probeer verder
Ik zie niks op deze foto's. Misschien kun je de test op een witte ondergrond leggen en een zo scherp mogelijke foto maken?
en bij deze stop ik nu met foto's te sturen hihi maar ik verlies wat bruinverlies en met sliertjes, mss mislukt ofzo had dat met amélia niet
Ik dacht op de eerste foto wel iets te zien, maar nu op de laatste eigenlijk alleen een ophoping van urine. Druppel eens wat water door de test, als ie er dan nog staat weet je zeker dat het geen indroog streepje is
Dat is niet helemaal waar ik heb een indroog streepje gehad die bleef staan terwijl ik er water doorheen gedaan had verder eens ik zie voor nu alleen ophoping van urine
Die laatste is 100% zeker ophoping van urine. Het loopt onder ook schuin af naar links. Op de andere foto's zie ik niks.
omggggg duidelijker dan dit kan niet kan et ni geloven toch wat bang van mijn eerdere miskramen maar super blij toen dit opkwam
Gefeliciteerd en ga nu lekker aan jezelf denken en probeer een beetje te ontspannen. Ga lekker shoppen of lunchen met een vriendin. Leidt je nu lekker af.