Dag dames , 3 juli had ik een positieve ovulatietest , afgelopen 2 weken heb ik telkens buikkrampen wat lijkt op menstruatie kamp heb verder nergens last van soms wat hoofdpijn en maagzuur. Moet volgens mijn cyclus zaterdag ongesteld worden ook vandaag weer buikkramp en negatieve early pregnancy test. Kan ik de hoop opgeven en er op rekenen dat ik maar ongesteld wordt?
Als je klachten zouden komen van HCG had je een lijntje moeten kunnen zien op de test. Gewoon nog even afwachten dus.
Je bent nu 12 dpo. De innesteling vindt plaats tussen 5 en 11 dpo dus als bij jou de innesteling bijv op 9 of 10 dpo was dan is het vrij logisch dat je nog negatief test
ahokee , dus t kan nog wel kan t zijn dat het vandaag innesteling is dan? Ik probeer nog enigszins positief te blijven want de app die ik gebruik klopt vaak altijd met mn ongesteldheidsdag
Het zou kunnen ja. Ik denk persoonlijk dat je niet zwanger bent maar in theorie zou het nog wel kunnen
De buikkrampen komen 100% niet van een zwangerschap want die heb je al van voor je eisprong. Verder is het in 95% gebleken dat als je op 12-13 dpo nog negatief test, je dan echt niet zwanger blijkt helaas. Maar ik duim dat je bij de uitzondering hoort!.
Helaas ben ik gewoon weer ongesteld geworden wel 2 dagen eerder dan zou moeten.. hoop dat het toch eindelijk ook een keer wegblijft en ik een positieve test krijg..
Je ei was deze keer ietsjes eerder en daarom (netjes op tijd) volgens je kalender 2 daagjes te vroeg ongesteld Balen. Hopelijk snel raak.