Goeiemorgen allemaal, Vanochtend een KV 2v5 test gedaan omdat ik inmiddels al enkele dagen over tijd ben (normaal tussen cyclus tussen 23 en 25 dagen, vandaag dag 29) Ik weet zeker dat ik een tuurstreepje zie. Hij stond er binnen de afleestijd van 5 minuten. Kunnen jullie mee turen en zeggen wat je vind?
Ik zie wel iets op de bewerkte test, maar weet niet of ik hem positief vind. Wel denk ik dat je eisprong (veel) later was, je nod daardoor opschuift en je dus nog niet overtijd bent Ik zou over 2 dagen weer testen.
Dank voor jullie reacties. Inderdaad erg spannend! In theorie kan mijn cyclus inderdaad natuurlijk langer zijn. Ik heb alleen echt nog nooit in mijn hele leven een cyclus van langer dan 28 dagen gehad (en die zijn ook zeer zeer zeldzaam) en ik zit nu dus op dag 29. Maar voor alles zal een eerste keer zijn inderdaad We gaan het zien. Heb een paar extra testen in huis gehaald. Ik hou jullie op de hoogte!
Deze zijn van vanochtend, onbewerkt.. Ik zie wel echt weer wat, maar sping er nou niet bepaald een gat in de lucht van.. Iemand ervaring met zulke traag oplopende testen en een goed einde?