Hoi dames, Ik ben nieuw hier en was opzoek naar ervaringen van anderen maar toch misschien handiger om mn eigen verhaal te delen. Ik ben mama van 2, niet actief bezig met zwanger te raken maar heb het deze maand tweemaal onveilig gedaan (in het midden van mn cyclus en net voor ik dacht mn menstruatie te krijgen). Ik hou mn menstruatie bij via een app, ik ben eigenlijk altijd voor de verwachte datum ongesteld of op de dag zelf. Mijn cyclus is altijd heel regelmatig (27 dagen) en ik zit nu op dag 32. Ik weet niet waarom maar ik heb/had een gevoel toch zwanger te zijn... bij mn dochters en 3 mk testte ik altijd al vroeg voor NOD heel positief, waardoor ik dan nu weer twijfel maar je leest ook dat het kan wisselen per zwangerschap hoe snel je HCG aanmaakt. Ik ben nu volgens de app “5 dagen overtijd” (ik heb geen ovulatietesten gedaan dus weet dit niet 100% zeker) en de zwangerschapstest van k 2v5 was negatief. Ik heb nu sinds gister wat bruin verlies bij afvegen en net wat rode spikkels bij afvegen maar nergens een echte menstruatie breekt niet door en mn gevoel blijft zeggen om een test te doen. Wat denken jullie? Zijn er vrouwen die ook deze klachten hadden en toch zwanger bleken te zijn? En wanneer test je dan eventueel positief als het niet doorzet naar een menstruatie?
Ik denk dat niemand antwoord op je vragen kan geven. Je weet niet wanneer je eisprong is geweest, dus het kan zomaar een keer een paar dagen later zijn geweest. Als het bloeden niet doorzet zou ik over 2 dagen nog is testen. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!