Ik heb daar eigenlijk ook nooit veel problemen mee gehad Dwz met een blokje kaas, klein broodje, appeltje/banaantje of een plakje (of eerder plak bij onze slager) worst. Snoep wat in zo'n grabbelbak zit liever niet, maar dat komt ook zelden voor en dat kreeg ze tot 1,5 jaar sowieso niet. Maar als dit dagelijks zou gebeuren (zoals koek en kibbeling).. nope
Hier wil ie ook vaak genoeg niet, maar ergens vind ik het ook wel een handige manier om hem aan allerlei smaken en voedsel te laten wennen . Dus het mag eigenlijk altijd.
Ik heb daar niet zoveel moeite mee, als kind is dat toch super? Ik kom eigenlijk alleen met kids in de supermarkt hier. Toen dochter nog kleiner was (<1 jaar) vroegen ze mij of ze een snoepje mocht en dan bedankte ik altijd vriendelijk. Maar dat gaat tot een bepaalde leeftijd en toen ze 1 keer wel het snoepje had gehad kwam ik er helemaal,niet meer mee weg natuurlijk. Ach, hield gewoon in dat ze thuis een snoepje of koekje minder kreeg. Had zij niet door. Tegenwoordig geven ze bij die supermarkt geen snoepjes meer maar een druifje of tomaatje. Vind ik helemaal prima! En dochter vind het even lekker!
Heel simpel: Ik vind het geen probleem. Nu kom ik niet dagelijks in allerlei speciaalzaken, maar wel wekelijks op de markt en bij elke kraam krijgt hij wel wat. Is een feestje voor hem! Moet je dat koppie zien als hij weer iets krijgt, heerlijk toch! Verder moet ieder dat een beetje voor zich weten denk ik.
Heb ik totaal geen problemen mee! Ze vragen het wel altijd eerst aan mij, maar dat krijgt dl ook wel mee natuurlijk. De hond krijgt ook altijd veel, en dat breng ik thuis in mindering op z'n eten (want hond moet itt dl wel op z'n lijn letten). Is dat een idee? Geef je gewoon thuis geen koekje meer of een schepje minder van iets.
Mijn meisjes waren ook altijd heel licht, dus ik vond het nooit een probleem. Maar nu de oudste wat steviger is geworden ('normaal' gewicht zeg maar, maar dat is er wel opeens heel snel aangekomen), ben ik er wel meer mee bezig en zie ik pas hóeveel die kids eigenlijk krijgen aangeboden. Ik vind roomboterkoekjes, plakjes worst, plakjes kaas en kibbeling helemaal niet zo gezond, eigenlijk. Maar ik zou er ook geen gilpartijen voor over hebben, denk. Ik zou één keer per dag max naar een speciaalzaak gaan en verder gewoon naar de supermarkt